به دلخواه می‌توانید کمی مغز گردو نیز به مواد اضافه کنید و یا حذف کنید. برای کاراملی کردن شکر حتما دقت کنید، زیرا اگر شکر بسوزد کیک بد مزه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
اگر تا به حال این کیک یخچالی شکلاتی را امتحان نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این کیک را تهیه کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. برای تهیه کیک یخچالی شکلاتی در این مطلب با ما همراه باشید.
اگر به دنبال یک کیک رژیمی و ساده هستید که در کمترین زمان هم پخته و آماده شود ما به شما کاپ کیک جوی دوسر و هویج را پیشنهاد می‌دهیم.
این شیرینی شیک مناسب برای مجالس مهم و خاص از جمله عروسی و خواستگاری است.
کیک شاه توت یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه شاه توت در ترکیباتش بسیار خوشمزه است و بافت لطیفی دارد.
پختن کیک و شیرینی در خانه لذتی دارد که هر کسی آن را حتی یک‌بار تجربه کرده باشد، طرفدار آن می‌شود.
کیک کره‌ای با گردو نوعی کیک خشک است که کره و گردو از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و بافت بسیار لطیف و اسفنجی دارد.
کیک کنجدی یکی از انواع کیک‌های عصرانه است که کنجد یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن محسوب می‌شود و به همین دلیل بسیار خوشمزه و مقوی است.
کیک سیب خیس یکی ازا نواع کیک‌های میوه‌ای خوشمزه است که به دلیل داشتن میوه سیب در ترکیباتش بسیار معطر و خوش عطم است.
کیک دبل چاکلت یکی از انواع کیک‌های خوشمزه و معروف بین‌المللی است.
کیک مارمالادی نوعی کیک ساده وانیلی است که بعد از پخت با روکشی از مارمالاد میوه پوشانده می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار جذابی دارد.
کیک نارگیلی از جمله کیک‌های خوشمزه و پر طرفدار است که به دلیل داشتن نارگیل عطر و بوی دلنشینی دارد و بسیار لطیف و اسفنجی است.
کیک اسفناج از جمله کیک‌های خشک عصرانه است که از ترکیب پوره اسفناج با آرد، تخم مرغ، شکر، روغن و... تهیه می‌شود و بسیار خوشرنگ و خوشمزه است.
کیک هویج یکی از کیک‌های خوشمزه عصرانه است که به دلیل داشتن هویج و دارچین دارای عطر و بوی بسیار دلپذیری است و همراه با کرم پنیری طعم دلچسبی دارد.
کیک اسفنجی شکلاتی یکی از انواع کیک‌های خیس است که بافت بسیار نرم و منسجمی دارد و با روکشی از گاناش پوشانده می‌شود.
کیک سیب و کشمش ایتالیایی یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن سیب بسیار خوش عطر است و بافت منسجمی دارد.
کیک کرم دار نوعی کیک نیمه تر است که قسمت روی کیک قبل از پخت با کرم مخصوصی پوشانده می‌شود و بعد از پخت طعم بسیار دلچسبی دارد.
کیک سیب شکلاتی یکی از کیک‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. کیک سیب شکلاتی طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید از هر نوع سیبی که دوست دارید برای تهیه این کیک فوق العاده با بافت و پف زیاد تهیه کنید.
کیک اسفنجی نوعی کیک ساده است که معمولا به عنوان پایه کیک برای خامه‌کشی یا تزیین با فوندانت تهیه می‌شود و باید بسیار نرم و اسفنجی باشد.
کیک ماست یکی از انواع کیک‌های عصرانه است که برای تهیه آن از ماست استفاده می‌شود و به همین دلیل دارای بافت بسیار نرم و اسفنجی است.
کیک پرتقال و گردو ازجمله کیک‌های میوه‌ای است که در ترکیبات آن از آب پرتقال تازه و رنده پوست پرتقال استفاده شده است و به همین دلیل عطر و طعم فوق العاده‌ای دارد.
کیک بادامی از انواع کیک‌های خشک است که از پودر بادام در ترکیبات آن استفاده می‌شود و به همین دلیل عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.
کیک رژیمی با موز یکی از انواع کیک‌های رژیمی است که برای شیرین کردن آن از قند طبیعی میوه موز و مویز استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ