رئیس مرکز صدور مجوزهای پلیس راهور تهران بزرگ مجوزهای لازم برای نصب تبلیغات بر روی خودروها را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از امحای بیش از ۳۷ هزار سکه تاریخی تقلبی در استان خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم ۳۷ هزار و ۶۱۹ قطعه سکه تقلبی و بدل معدوم شد.
یزد- استاندار یزد بر حذف بروکراسی اداری و تسریع در زمان صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران تاکید کرد.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوز‌های لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس‌جمهور در پی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق مصوبه هیات مقررات زدایی و تسهیل محیط کسب و کار در بسیاری از زمینه‌ها، دستگاه‌های کشور باید حداکثر در مدت ۷روز پاسخ مجوزهای لازم را صادر کنند.
ناصر لارگانی گفت: در جلسه استیضاح آبان ماه سال گذشته گفتید که علمیات واردات خودرو جلو رفته و خداراشکر که تمام مجوز‌های لازم را داشتید، ۶ ماه گذشته چند خودرو وارد شده است؟ من می‌گویم صفر دستگاه و شما واردات خودرو را پشت گوش انداختید و امروز گوش ما از بهانه‌های شما پُر است.
مدیرعامل جدید مس کرمان علیرغم دریافت حکم هنوز مجوزهای لازم برای امضا را نگرفته تا با مشکلاتی در تقابل با نفت آبادان حاضر شوند.
سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد هم از کشف مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا در بازرسی از یک منزل در این کلانشهر توسط مأموران پلیس کشف شد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد در خیابان ابوطالب و اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوز‌های لازم قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا را کشف کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
با مصوبه مجلس، وزارت صمت مکلف است در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودروهای سبک و سنگین و خودروهای با کاربری خاص، مجوزهای لازم را صادر و همکاری‌های لازم را معمول نماید.
اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس از صدور همه مجوزهای لازم برای احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرستان شوش خبر داد.
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: خدای را شاکریم که افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع 31 خردادماه امسال از مجمع دریافت کردیم با اخذ مجوزهای لازم در مجمع امروز نهایی کردیم تا بدین ترتیب، بانک ملت که در جایگاه نخست بانک‌های بورسی قرار داشت جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
معاونت کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور مصرف فرآورده های غیر مجاز هورمون های فاقد مصوبه هیئت نظارت بر سموم و مجوزهای لازم از این سازمان را ممنوع اعلام کرد.
عملیات اجرایی طرح پروژه تونل بهشت‌آباد پس از اطمینان‌سنجی توسط وزیر وقت نیرو و نظر مثبت مشاور بین‌المللی سومی به‌نام d۲ از کشور اتریش و مطالعات مجرب‌ترین مشاوران داخلی و بین‌المللی ازقبیل شرکت‌های کوئینه بلیه فرانسه، پویری سوئیس، رم آلمان، با اخذ مجوز‌های لازم از سال ۱۳۸۸ شروع و با ردیف اعتبار ملی در سال ۱۳۹۱ ادامه یافت؛ اما در ابتدای سال ۱۳۹۹ متوقف شده است.
معاون وزیر بهداشت عراق از صدور مجوز برای فعالیت کادر پزشکی ایران در بیمارستان نجف خبر داد.
معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35پلاس،CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار دارد گفت: جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده و ثبت سفارش لازم برای 20 هزار دستگاه خودرو انجام شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال افزایش تنوع و تعداد خودرو برای عرضه در بورس کالا هستیم، از عرضه دنا، سورن و رانا در آینده نزدیک با دریافت مجوزهای لازم خبر داد.
شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی دو کشتی حامل سوخت یمن را برغم دریافت مجوزهای لازم توقیف کرد.
معاون وزیر صمت گفت: با اتحادیه های مربوطه برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم که به زودی مجوزهای لازم در حوزه خرید و فروش طلا در بستر اینترنتی فراهم شود.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این شرکت هواپیمایی بعد از اخذ مجوزهای لازم اقدام به انجام پرواز فوق العاده بازگشت ایرانیان از فرودگاه نجف خواهد کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۹۹ درصد اسناد دفاع مقدس فاقد طبقه‌بندی هستند و ستاد کل نیروهای مسلح آمادگی‌ صدور مجوزهای لازم برای انتشار آن‌ها را دارد.
وزیر اقتصاد با اشاره به انحصاری که در صدور مجوزهای کسب و کار به دلیل برگزاری نامنظم آزمون‌های لازم به وجود آمده بود، تأکید کرد: بر اساس تصمیم هیات مقررات زدایی دستگاه‌هایی که صدور مجوز آنها با آزمون همراه است، ملزم شدند هر سه ماه یکبار آزمون لازم برای صدور مجوز را برگزار کنند.
بایدو، موتور جستجوی چینی، مجوزهای لازم  برای فعالیت تاکسی رباتیک های بدون راننده در جاده های ۲ شهر چین را دریافت کرده است.
سخنگوی گمرک ایران گفت: کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در چهار ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.
ساعت رسمی کشور از سال آینده تغییر نمی کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ