امروز ۳۰ دی ۱۴۰۰ جلسه فعالان بازار سرمایه با مجلسی‌ها و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد. در این جلسه چه گذشت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس ۲۵ تیر برگزار می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی موضوع بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت همکاری با نمایندگان خبر داد.
با اعلام نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی بعدی مجلس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد و نشست علنی بعدی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد، چرا که قرار است جلسه کمیسیون تلفیق بودجه برای رفع ایرادات شورای نگهبان به بودجه بررسی شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نمایندگان مجلس با برگزاری جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه‌ای غیرعلنی برگزار می‌کنیم تا وضعیت بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه مشخص شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه ای غیرعلنی برگزار می‌کنیم تا وضعیت بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه مشخص شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسه علنی مجلس در نوبت عصر امروز هم موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود حضور پیدا می‌کنند و بر این اساس در هفته آتی مجلس جلسه علنی ندارد.
مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسه علنی مجلس در نوبت عصر امروز هم موافقت کردند.
عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌شان می‌روند.
نماینده مجلس گفت: تا جایی اطلاع دارم هم کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی جلسه‌ای با نیروی انتظامی جلسه داشته است و گزارشات این دوستان را شنیده است و ما هم در کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با نیروی انتظامی خواهیم داشت و اسناد؛ مدارک و فیلم‌ها را مشاهده می‌کنیم.
عبدالرضا مصری که ریاست علنی امروز مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت با صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: جلسه آتی مجلس ساعت ۷:۴۵ روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.
طبق گفته نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی بعدی مجلس ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا صحن علنی برگزار خواهد شد.
کاپیتان سابق استقلال فصل جدید را با نشستن روی نیمکت تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه شروع خواهد کرد.
وزیر ورزش می‌گوید تیم امید و فدراسیون فوتبال باید علت انصراف خود را توضیح بدهند.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: امسال تاکنون تعداد ۲۱۷ هزار فقره وام فرزندآوری به مبلغ بیش از ۸۶ هزار میلیارد ریال و بیش از ۳۲۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ