مردم پس از اقامه نمازجمعه، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه به حرم شاهچراغ در شیراز به راهپیمایی در سراسر کشور پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
وزیر کشور، راهپیمایی اربعین را یک حرکت پایدار در مسیر وحدت امت اسلامی و شناخت جوامع بشری از راه و مکتب اباعبدالحسین(ع) دانست.‌
گروه‌های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری در پی اقدامات اخیر سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان در استمرار روند همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی، خواستار تظاهرات مردمی علیه آن شدند.
هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.
در سالروز قیام ۱۵ خرداد، صبح امروز راهپیمایی مردمی گرامیداشت این قیام برگزار شد و مردم قم پس از اجتماع در کنار بیت رهبر کبیر انقلاب به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.
در سومین دُور از اعتراضات مردمی در ماه جاری، ده‌ها هزار نفر در بلگراد در اعتراض به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در کشورشان تظاهرات کردند.
کاشمر ـ مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور از پیر و جوان با شوری خاص و در هوای زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت:میزهای خدمت قضایی و حقوقی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تمامی شهرها برپا می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از برپایی میزهای پاسخگویی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
شمار زیادی از مردم افغانستان امروز سه شنبه با برگزاری راهپیمایی گسترده ای در شهر کابل، هتک حرمت مقدسات اسلامی در سوئد را محکوم کردند.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
تهران در پی حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه به حرم شاهچراغ در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مردم بی گناه شد امروز جمعه ۶ آبان ماه، مردم پس از اقامه نمازجمعه، ضمن محکوم کردن این جنایت به راهپیمایی در سراسر کشور پرداختند؛ و با خانواده‌های داغدار این حمله تروریستی اعلام همدردی کردند.
راهپیمایی مردم تهران در پی جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (ع)-۳
اجتماع مردمی لبیک یا رسول الله، لبیک یا خامنه ای، جانم فدای ایران با حضور خودجوش مردم ولایتمدار در بوشهر برگزار شد.
اجتماع مردمی لبیک یا رسول الله، لبیک یا خامنه ای، جانم فدای ایران با حضور خودجوش مردم ولایتمدار در بوشهر برگزار شد.
مشکل اساسی اینست که عده‌ای خاص، سال‌ها و بلکه دهه‌هاست که هر وقت اراده کنند، در هر مکانی که بخواهند و هرگونه که مایل باشند، راه‌پیمائی می‌کنند، تجمع می‌کنند، شعار می‌دهند و هر کاری که مایل باشند انجام می‌دهند بدون آنکه مجوزی داشته باشند و البته بدون آنکه پیگرد قانونی شوند.
راهپیمایی مردم زنجان در اعتراض به آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، استاندار و سایر مسئولان استانی از مزار شهدای پایین شهر زنجان به سمت میدان انقلاب برگزار شد.
نمازگزاران و اقشار مختلف مردمی تهران همزمان با دیگر شهرهای کشور امروز پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند.
در پی هتک حرمت و آتش زدن آستان مقدس امامزاده عبدالله،مساجد و شعائر اهل بیت عصر امروز پنجشنبه ۳۱شهریور ماه مردم با حضور در تجمع و راهپیمایی ، علیه اغتشاشگران شعار سر دادند.
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم حفظ وحدت ملی نوشت مردمی که در راهپیمایی اربعین میلیونی شرکت کردند در برابر کسانی که بخواهند به نظام و موازین اسلامی لطمه بزنند موضع‌گیری خواهندکرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تهران، گفت: بیش از ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد تهران برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.
آیت الله نوری همدانی در پیامی، راهپیمایی اربعین را حفظ شعائر الهی برشمرد و از ستاد اربعین، وزارت کشور و همه نهادهای مردمی که در این مسیر تلاش کرده‌اند، تشکر کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با استفاده از همه ظرفیت مردمی در این مسیر فعال باشند.
مردم همدان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت هتک حرمت به شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه تا میدان شریعتی اعتراض خود را به اهانت کنندگان اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ