رئیس قوه قضائیه گفت:‌ بواسطه دربرگیری بالای قضیه بورس، اغماض و چشم‌پوشی نسبت به جرائم و تخلفات افرادی که در این رابطه احیاناً خیانت یا کوتاهی و قصور کرده‌اند، به هیچ وجه پذیرفته نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
ملی‌پوشان شنا در حالی اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی را در ترکیه پیگیری می‌کنند که سرمربی تیم ملی به ایران بازگشته است.
ملی‌پوشان شنا در حالی اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی را در ترکیه پیگیری می‌کنند که سرمربی تیم ملی به ایران بازگشته است.
نشست رئیس قوه قضاییه با مسئولان و کارکنان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در سراسر کشور به صورت وبیناری برگزار شد و محسنی‌اژه‌ای به مسئولان مرکز حفاظت و اطلاعات توصیه کرد که نسبت به اثرگذاری هر چه بیشتر شیوه‌های ارشادات، تذکرات و انذارهای خود در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم در دستگاه قضایی، اهتمام جدی داشته باشند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی برای حضور یک شمشیرباز زن در هانگژو با کمیته ملی المپیک درحال رایزنی است.
زاهدان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان گفت: پرونده ثبت معنوی قیام مردم سیستان به‌عنوان نخستین خون‌خواهان امام حسین(ع) توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی در حال تکمیل است.
با برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم تکواندو نوجوانان کشورمان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان کامل شد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای شامگاه روز پنجشنبه (۲۴ آذرماه) در شورای قضایی استان زنجان با تاکید بر تعیین تکلیف اموال تملیکی، اظهار کرد: در راستای پیگیری وضعیت این کالا‌ها گزارشی تهیه و در اختیار رئیس قوه قضاییه قرار گیرد تا یک بار برای همیشه وضعیت این کالا‌ها که در انبار‌ها مانده‌اند مشخص شود. این کالا‌ها با توجه به تعیین تکلیف نشدن در حال از بین رفتن است.
بیرجند- رئیس قوه قضائیه در جمع دانشجویان خواسته بود که اسامی دانشجویان بازداشتی خراسان جنوبی را به وی بدهند تا پیگیری لازم را انجام دهد.
محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه گفت: زمانی که اخبار مربوط به مرحومه مهسا امینی منتشر شد پیگیر ماجرا بودم و دستوراتی صادر شد. با خانواده امینی همدردیم.
محسنی اژه‌ای گفت: به خانواده خانم امینی اطمینان می‌دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری شود و نتیجه تحقیقات براساس حق و موازین اعلام خواهد شد ضمن این که هیچ ملاحظه‌ای هم در این خصوص نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: با دادستان تهران صحبت کرده ام که موضوع از نقطه تذکر به این خانم (مهسا امینی) و هدایت وی به محل دیگر به صورت ویژه بررسی کند و همه دوربین‌های عمومی و خصوصی مکان‌های مورد تردد بررسی شود.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس، گفت: تا شب گذشته که پیگیری می‌کردم، این گزارش هنوز به قوه قضائیه واصل نشده است؛ حال آنکه در رسانه‌ها مطرح شده گزارش مزبور به دستگاه قضایی واصل شده است.
رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید بر نقش رسانه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی‌بخشی حقوقی و قضایی به مردم، از اصحاب رسانه دعوت کرد با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خود، دستگاه قضا را یاری کنند.
مهدی چمران با اشاره به انتشار خبر تفکیک اتوبوس بانوان و آقایان در فضای مجازی اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع نه در شورا و نه در جای دیگری مطرح نشده و تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است، در اواخر تیرماه صورت می‌گیرد.
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.
دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی برای پیگیری جدی تخلفات متعدد صورت گرفته یک شرکت در جریان واردات محموله نهاده‌های دامی به کشور.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ