شرکت کنندگان هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) از سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی تیراندازی اسامی شرکت‌کنندگان در مسابقه کسب سهمیه المپیک را اعلام کرد.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اذعان کرد که شرکت‌کنندگان در اجلاس جده جهت حل‌وفصل جنگ اوکراین، با تمام بندهای به اصطلاح «فرمول صلح» کی‌یف موافق نبودند.
معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.
جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.
جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.
کاخ‌سفید امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه شرکت‌کنندگان در همکاری‌های نظامی- فنی میان روسیه و ایران در روزهای آتی خبر داد.
از آنجایی که برگزاری همه پرسی در کشور بگونه‌ای است که شرکت‌کنندگان باید پاسخ آری یا نه را به صندوق بیاندازند طبیعی است که برگزاری آن باعث بوجود آمدن دوقطبی در جامعه خواهد شد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم نماز عید فطر که در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود خدمت‌رسانی می‌کند.
جمع 32 تیمی، شرکت‌کنندگان در جام جهانی بسکتبال 2023 تکمیل شد.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید شرکت‌کنندگان در اجلاس «اتحادیه اروپا-اوکراین» ناامید و دلسرد بازخواهند گشت چون روسیه به تمام اهداف عملیات نظامی خود در اوکراین جامه عمل می‌پوشاند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در میدان امام حسین (ع) خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از به‌ کارگیری حداکثر توان این ناوگان برای خدمت‌ رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.
گروه‌بندی مسابقات لیگ بسکتبال غرب آسیا در حالی انجام شده که ذوب آهن به عنوان نماینده دوم ایران، به خاطر اعمال برخی مقررات قطعی کردن حضور خود را منوط به برخی حساب و کتابِ های مالی کرده است.
گروه‌بندی مسابقات لیگ بسکتبال غرب آسیا در حالی انجام شده که ذوب آهن به عنوان نماینده دوم ایران، به خاطر اعمال برخی مقررات قطعی کردن حضور خود را منوط به برخی حساب و کتابِ های مالی کرده است.
کیهان نوشت: ایرانیان مقیم اروپا نزدیک به ۲ میلیون نفر هستند و تجمع برلین به وضوح نشان می‌داد که حتی یک صدم درصد از ایرانی‌ها هم در آن شرکت نکرده بودند.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه متروی تهران هم‌زمان با برگزاری جشن بزرگ جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر خبر داد.
فهرست نهایی کشورهای شرکت کننده در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان اعلام شد.
۱۰ نفر از شرکت‌ کنندگان در تجمع اعتراضی مقابل پارلمان انگلیس مقارن با آغاز به کار دولت جدید در این کشور بازداشت شدند.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) را مشاهده می‌کنید.
مقام معظم رهبری در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم «عدالت و معنویت» است؛ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ