به نظر می‌رسد حامد لک مشکلی برای بازی کردن با سپاهان نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
خاک مملو از ویروس‌های غول‌پیکری با عرض ۶۳۵ نانومتر است. این ویروس‌های عظیم، اگرچه از بزرگترین ویروسی که تا به حل کشف شده، (با عرض ۱۵۰۰ نانومتر) کوچک‌تر هستند، ولی به مراتب بزرگ‌تر از ویروس‌هایی هستند که انسان‌ها معمولا با آن‌ها روبرو می‌شوند (مثلا ویروس کووید ۱۹، بین ۵۰ تا ۱۴۰ نانومتر عرض دارد).
اشاره این نوشته به پخش سخنان آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان امام جمعه تهران در نماز جمعه ۴۰ سال قبل (۱۶ مهر ۱۳۶۲) و در حالی است که پشت سر ایشان تصویر آیت‌الله منتظری کنار امام خمینی قرار دارد.
زامبی‌ها به آن شکلی که ما می‌شناسیم شاید فقط در فیلم‌ها باشند؛ اما جانورانی در دنیای واقعی هستند که برخی از ویژگی‌هایشان بی‌شباهت به زامبی نیست. کرم استخوان یا کرم زامبی یکی از این جانوران است.
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا برای رفع مشکل «وقفه تنفسی در خواب»، به‌تازگی استفاده از دستگاه «فشار جریان هوای همواره مثبت» را شروع کرده است.
بسیاری از کاربران اینترنت در تلاش برای یافتن دختر سرکش پنهان شده در این عکس، نا امید شدند، اما شما امید خود را از دست ندهید. سعی کنید چشمان خود را در سمت چپ تصویر متمرکز کنید، ممکن است چیزی مشکوک را تشخیص دهید.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
در جریان یک بازی دوستانه در مازندران، محمد اقاجانپور به یکی از مصدومان کمک کرد تا زودتر مشکلش حل شود.
زمان حل چالش را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
امکان داشت حامد پاکدل در برخورد با ایمان صادقی دچار یک مصدومیت شدید شود.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع حل شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
فرصت باشگاه‌های آسیایی برای کامل کردن مدارک و ارائه مستندات مجوز حرفه‌ای روز جمعه به پایان می‌رسد و باشگاه استقلال ساعات دلهره آوری را برای حل مشکلات مالی پیش روی خود می‌بیند.
با توجه به تعدد مشکلات پیش آمده برای ریکاردو ساپینتو بعید است کمیته استیناف به جز دو جلسه تعلیقی، از محرومیت ساپینتو کم کند.
قد بلند ووت وخهورست، مهاجم جدید منچستریونایتد، باعث شد که یکی از خبرنگاران مجبور شود راه حل جالبی برای مصاحبه با او پیدا کند.
دانشمندان چینی موفق به ساخت رباتی شدند که با تغییر شکل به حالت مایع از قفس فرار می‌کند. دانشمندان برای ساخت این ربات از خواص خیار دریایی الهام گرفتند. این ربات توانایی تغییر حالت برگشت‌پذیر از مایع به جامد و عکس آن را دارد. به گفته دانشمندان، این فناوری برای حل مشکلات پزشکی و مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بر سر هر موضوعی در دنیا بی‌شک اختلافاتی هست، اما وقتی پای دست خط عملاً غیر قابل خواندن دکتر‌ها در میان باشد، همه با یکدیگر توافق دارند. شرکت‌های مختلف حوزه فناوری هم طی ده‌ها سال گذشته تلاش کرده‌اند تا این مشکل را حل و فصل کنند، ولی تا به اینجا موفق ظاهر نشده‌اند. حالا گوگل، یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه هوش مصنوعی، سعی دارد بالاخره امکان خوانش درست دست خط ناخوانای دکتر‌ها را از طریق گوگل لنز فراهم کند.
محمد محبی برنامه ریزی کرده بود امروز در بازی با انگلیس یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی باشد یا دست کم این بازی را از روی نیمکت تیم ملی دنبال کند.
وینگر تیم هوادار مشکل سربازی‌اش را حل کرد تا به جمع هم‌تیمی‌هایش برای فصل جدید اضافه شود.
مردم بیش از چنین حضوری انتظار دارند که خدمات‌رسانی و آواربرداری سریع‌تر و بهتر انجام شود، ولی این حضور هم نیازمند رفتن در گل و لای و عکس گرفتن نیست، چون هیچ آدم عاقلی چنین انتظاری از مسوولیت رده یک و دو ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ