باشگاه میلان ویدیویی منتشر کرده که زلاتان ابراهیموویچ را در جریان دیدار میلان و یوونتوس روی سکوهای ورزشگاه سن‌سیرو نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس میراث فرهنگی گفت: باید آداب زیستن در سرزمین بی قرار را به یاد آورد. تاب آوری از جمله این آداب است. چرا ما تاب آوری را به صفر رسانده ایم؟
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
علائم ADHD ناشی از اختلال در عملکرد اجرایی و اختلال در تنظیم هیجانی به عنوان یک علامت اصلی در نظر گرفته می‌شود. در کودکان، مشکلات توجه ممکن است منجر به عملکرد ضعیف در مدرسه شود.
در خیرونا از جدایی احتمالی اوریول رومئو و انتقالش به بارسلونا بی‌قرار شده‌اند. آنها از مذاکرات مخفیانه بارسا با کاپیتانشان عصبانی هستند.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
به غیر از افزایش دمای بدن سایر علایم گرمازدگی شامل گیجی، بی‌قراری، گفتار نامفهوم، تحریک‌پذیری، هذیان، تشنج و کما، تهوع و استفراغ، تنفس سریع و پی‌درپی، ضربان قلب سریع، سردرد و قرمزی پوست هستند.
کافئین موجود در چای و قهوه می‌تواند عوارض جانبی دیگری هم داشته باشد که شامل افزایش ضربان قلب و تپش قلب، اضطراب، بی‌قراری، بی‌خوابی، مشکلات گوارشی مثل تهوع و اسهال، اختلالات خواب، فشارخون بالا و حتی وابستگی به کافئین می‌شود.
منابع عراقی از پرواز مستقیم میان نجف و شهر الدمام در عربستان خبر دادند که به زودی برقرار خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: تورم موضعی، حساسیت و سوزش، بی‌قراری، تاری دید، افزایش تعریق و ترشح بزاق و تنگی تنفس از علائم گزش است که فرد باید در اسرع وقت به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند.
پس از ۱۲ سال وقفه، هواپیمای ونزوئلایی در اولین پرواز مستقیم خود از کاراکاس به سوریه در فرودگاه دمشق فرود آمد.
پس از ۱۲ سال وقفه، هواپیمای ونزوئلایی در اولین پرواز مستقیم خود از کاراکاس به سوریه در فرودگاه دمشق فرود آمد.
چای بابونه برای رفع سوء هاضمه، بی‌خوابی، گرفتگی عضلانی، مسکن، درد‌های شکمی توأم با نفخ، تب و بی‌قراری اطفال بکار می‌رود. اشتهاآور تلخ و محرک معده و یک ماده شستشو دهنده خوب در زخم‌های باز است.
متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر ضرورت درمان مبتلایان اختلال استرسی پس از سانحه گفت: این افراد همیشه در حالت آماده باش به سر می‌برند، گویی منتظر خطر هستند و نمی‌توانند احساس آرامش کنند، مدام مضطرب هستند و به سختی به خواب فرو می‌روند و به طور کلی بی‌قرار و ناآرام هستند.
ما چیزی به غیر از هم نداریم... امسال نیز به آخرین دقایقش رسید؛ سالی که ما مردم ایران، بسیار عزیزان‌مان را جوانان زیباروی و شجاع‌مان را از دست دادیم و بر مزار آنان اشک، باران شد و موی‌‌ به نشانه سوگ بریدیم و اما عهد بستیم دست همدیگر را رها نکنیم برای ایران آباد... ما، مردمِ ایران، نجیب و ریشه‌دار در تاریخ، روزهای بی‌قرار بسیار پشت‌سر گذاشته‌ایم و گرچه امروز هنوز بی‌قراریم، ولیکن «فرهاد این افسانه بی‌شیرین نخواهد ماند. قطعه «روزهای بی‌قرار» هدیه‌ای تقدیم از فرزند کوچک ایران به مردم بزرگ کشورم.
باستان‌شناسان معتقدند مقبرۀ تازه کشف‌شده در شهر باستانی ساگالاسوس، نشانه‌هایی از یک مراسم تدفین با مناسک جادویی را در خودش دارد. مناسکی که نشان می‌دهند زندگان از بازگشت این مرده در هراس بوده‌اند!
سندرم پای بی‌قرار که به عنوان یک اختلال عصبی شناخته می‌شود، باعث احساس ناخوشایند در پا‌ها می‌شود و فرد مبتلا این احساس را به صورت گزگز، مورمور، سوزش، درد و کشش و یا حرکت حشرات روی پوست توصیف می‌کند؛ به طوری که ناچار است برای کاهش این حس‌ها، پای خود را مدام حرکت دهد یا بِکشد.
ماساژ روزانه نوزاد، فایده‌های طولانی‌مدت بر سلامت جسم و آرامش روان او دارد و بهترین روش برای برقراری ارتباط غیرکلامی عمیق با نوزاد و رفع بی‌قراری اوست. پس این فرصت را از دست ندهید.
ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: شهید سلیمانی بی‌قرار و بی‌تاب احقاق حق بود.
رئیس ستاد مدیریت بحران در میراث فرهنگی با بیان اینکه ایران سرزمین بی‌قراری است، گفت: در زلزله بم بیشتر کشته‌ها در ساختمان‌های جدید بود.
محزون و غمگین نشان دادن چهره و رفتار از واجبات مراسم عزا به‌ویژه برای خانواده درجه یک بود. هر قدر میزان اشک و آه و ماتم و گریه و بی‌قراری در میان اعضای خانواده بیشتر بود به همان اندازه میزان ارادت به متوفی سنجیده می‌شد. یکی از رسوم واجب که حتما در مراسم ختم برای نزدیکان تازه درگذشته باید آن را اجرا می‌کردند؛ یقه باز کردن بود.
سندروم پای بی‌قرار، یک اختلال عصبی است که معمولاً در شب‌ها و به هنگام استراحت خود را بروز می‌دهد و با علائمی، چون گزگز پا، خارش، انقباض رگ‌های پا و یا گرگرفتگی همراه است.
مهدیه صالحی؛ روانپزشک اعلام کرد: مشکلات خواب کودکان می‌تواند در شروع خواب، موقع بلند شدن از خواب (به شکل بیقراری) در میانه خواب، شب ادراری، کابوس شبانه و…، باشد. این مشکلات در صورتی اطلاق می‌شود که در یک بازه زمانی سه ماهه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ