محمدصادق فیروزپور با شکست حریف خود در فینال به مدال طلای مسابقات جهانی زیر 23 سال جهان دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهارنظر اخیر از سوی صادق محصولی در حالی صورت گرفته است که هنوز سوالات بسیاری درباره اشتباهات صورت‌گرفته در آن دوره به‌ویژه درباره نوع کنش و رفتار نیرو‌های نظامی و امنیتی در اذهان مردم و افکار عمومی درباره ممانعت از ورود این نیرو‌ها بدون پاسخ قانع‌کننده باقی مانده است.
صادق محرمی با فراری تند و تیز و دیدنی از سمت راست، پایه گذار یکی از گل های تیمش بود.
صادق زیباکلام، استاد سابق علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز درباره راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گفت: «متاسفانه مسئولانی مانند رئیس‌دولت، وزیر علوم، معاون اول رئیس‌دولت، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، سخنگوی این شورا، رئیس دانشگاه تهران و... در مورد آزاداندیشی، کرسی‌های آزاداندیشی، احترام به نظرات اساتید، آزادی بیان اساتید در بیان اظهارنظرات‌شان و... طوری صحبت می‌کنند که انگار در کشور دیگری زندگی می‌کنند.»
پست دفاع راست ایران طی سال‌های اخیر به پستی مورد توجه بدل شده است.
کمتر از ساعاتی بعد از استعفای ایزد سیف الله پور از مدیریت باشگاه نساجی جانشین او مشخص شد.
آقای اردوغان به یک نحوی نماد اقتدارگرایی در ترکیه محسوب می‌شود. اردوغان نماد این مسئله است که قدرت باید در دست یک نفر باشد؛ فردی است که آزادی مطبوعات و بیان را در کشورش مورد محدودیت قرار می‌دهد و فردی است که سعی دارد در کار قوه قضائیه دخالت کند. اینکه چنین آدمی توسط قلیچداراوغلو مورد چالش قرار بگیرد موضوع مهی است.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب صدمین بازی خود برای این تیم را انجام داد.
زیباکلام گفت: در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
استاد سابق دانشگاه تهران گفت: آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ متاسفانه طرح چنین مسائلی به جز اینکه حب و بغض و کینه مردم را تشدید کند، نتیجه دیگری ندارد.
صادق زیباکلام برای ارائه سند درباره ادعایی که در صفحه توئیتر خود مطرح کرده بود به دادسرا احضار شد.
براساس اعلام قوه قضاییه صادق زیباکلام در پی انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود به دادسرا احضار شد.
صادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب برای دیدار حساس مقابل میلان قرار دارد.
صادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب برای دیدار حساس مقابل میلان قرار دارد.
صادق صادقی مشکلی برای همراهی ذوب آهن در بازی با استقلال ندارد.
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران از ممنوع التدریس شدن خود خبر داد.
مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.
مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.
صادق زیباکلام با تاکید بر مطالبات به حق معترضان خطاب به مسئولان گفت که باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات آنان را پیگیری کنند.
ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان گفت: کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان داریم و بوسنی دنبال گرفتن انتقام است، اما ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.
درخشش صادق محرمی در بازی با اروگوئه باعث شد شاهد رونمایی از صالح حردانی نباشیم.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اسناد مالکیت سازمان آب منطقه‌ای تهران در بستر رودخانه نمرود فیروزکوه و مرجی خانی فیروزکوه صادر شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اسناد مالکیت سازمان آب منطقه‌ای تهران در بستر رودخانه نمرود فیروزکوه و مرجی خانی فیروزکوه صادر شد.
وزیر تجارت اندونزی اعلام کرد که مالیات صادرات روغن پالم را به ۴۸۸ دلار در هر تن کاهش می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ