نیروهای امنیتی اوکراین، تاجر و مهندس ۸۳ ساله این کشور که به «قهرمان اوکراین» شهرت دارد را به اتهام خیانت، بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستانی آلمان دستور بازداشت برخی افراد را به دلیل تلاش برای تشکیل گروه تروریستی مشابه داعش صادر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.
دادستانی فدرال آلمان از بازداشت ۷ نفر در چارچوب عملیات علیه شبکه تامین مالی گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.
داگلاس پریرا، مدافع راست سابق بارسلونا، به اتهام شلیک هوایی در برزیل بازداشت شد.
چهار هوادار اتلتیکو مادرید که در ماه ژانویه اقدام به آویزان کردن عروسکی با پیراهن وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، از یک پل کرده بودند بازداشت شدند.
چهار هوادار اتلتیکو مادرید که در ماه ژانویه اقدام به آویزان کردن عروسکی با پیراهن وینیسیوس جونیور، ستاره رئال، از یک پل کرده بودند بازداشت شدند.
ماجرای بازداشت، برگزاری دادگاه جنجالی و اعدام خسرو گلسرخی و کرامت‌الله دانشیان یکی از فرازهای مهم تاریخ پهلوی دوم است، گلسرخی و کرامت دانشیان به اتهام تلاش برای ربودن ولیعهد و خانواده سلطنتی اعدام شدند. بعدها نقش یک نفر در لو رفتن و اعدام آنها پررنگ شد؛ امیر حسین فطانت.
«تونمای» ۲۶ ساله به دلیل کاریکاتور اردک‌های زرد که نماد اعتراضات دموکراسی شد؛ به دو سال حبس محکوم شده است.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز در بیانیه ای از بازداشت یک زن به اتهام خیانت در مسکو خبر داد.
۲ شهروند آمریکا در ایالت کانزاس به اتهام صادرات فناوری‌ های هوایی به روسیه بازداشت شدند.
پلیس آمریکا یک شهروند این کشور را به اتهام حمل لوازم ساخت بمب در چمدان مسافرتی در فرودگاه «لی های ولی» پنسیلوانیا بازداشت کرد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره اتهام متهم دستگیر شده در پرونده گفت: اتهام این فرد همان چیزی است که در پرونده مطرح شده و در حوزه آدم ربایی است.
مقامات ترکیه از بازداشت ۴۸ نفر به اتهام سرقت و غارت اموال مردم پس از زلزله اخیر در این کشور خبر دادند.
متهمان دو سارق بودند که پس از سرقت از خانه ای در محله مختاری تهران قصد فرار داشتند که با مقاومت فتح الهی رو به رو شده و او را با شلیک گلوله کشتند.
واحد امور افسران وابسته به دایره اطلاعات نظامی سوریه، چند افسر در درجه های مختلف را به اتهام دادن اطلاعات به بیگانگان بازداشت کردند.
برخی رسانه از بازداشت یک نفر به اتهام "توهین به سردار شهید سلیمانی" خبر داده اند.
نگهبان ادامه داد: پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، خانواده دختر نوجوان موضوع را به پلیس گزارش کردند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور قرار گرفت.
بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل
دادستان تهران گفت: ۲ نفر در رابطه با انبار داروهای قاچاق و غیر مجاز و همچنین انبارکردن کالای ضروری سرم که این روزها نیاز اساسی مردم است، بازداشت شده‌اند.
بازداشت شاکی به اتهام سرقت
رئیس حوزه قضائی رابر در استان کرمان گفت: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه شدند که در این حین یکی از شکارچیان به قتل رسید.
بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز
وزیر کشور ترکیه از بازداشت «سمرا گُزل» یکی از نمایندگان زن پارلمان این کشور به اتهام وابستگی به گروه های تروریستی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه در ماه مه از آزمایش موفقیت‌آمیز یک موشک مافوق صوت با مسافت هزار کیلومتر خبر داد و چند روز بعد فرمانده ناوگان شمالی روسیه گفت که این سامانه تا پایان سال میلادی جاری به خدمت گرفته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ