حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، فعلا تمایلی به اظهارنظر در مورد شایعات جذب هری کین ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان، ادعاهایی تکراری را مطرح کرد.
سفارت ایران در اسلام آباد اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد با هدف اسلام هراسی محکوم کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد به ادعاهای واهی غرب درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به ادعای تکراری سفیر واشنگتن در سازمان ملل از ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه اعلام کرد این ادعاها نادرست و اجرای تحقیق درباره آن ناعادلانه است.
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین با تکیه بر ادعا‌های تکراری از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند.
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بر حفظ احترام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و همچنین اهالی فوتبال در بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای نسبت به جدیدترین بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان واکنش نشان داد.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
تکرار سوپرواکنش دروازه‌بان آرژانتین در فینال جام جهانی توسط پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان در بازی مقابل گل گهر سیرجان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تکرار هتاکی به قرآن در اروپا، واکنش شدید اللحن الازهر مصر را به دنبال داشت.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به تکرار عبارت «بانوی اول» از زبان همسر رئیس جمهور واکنش نشان داد.
فرمانده کل سپاه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا گفت: اروپایی ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.
مهاجم پرسپولیس نسبت به شایعات تکراری مربوط به انتقال و جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
صالح آبادی در خصوص رفع نگرانی مردم با توجه به نوسانات نرخ ارز، گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روز‌های آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم تا بتوانند اوراقی را که منتشر می‌شود خریداری کنند.
صالح آبادی در خصوص رفع نگرانی مردم با توجه به نوسانات نرخ ارز، گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روز‌های آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم تا بتوانند اوراقی را که منتشر می‌شود خریداری کنند.
یحیی گل محمدی سرمربی سرد و گرم چشیده پرسپولیس در رختکن با یک جمله تکراری، اما موثر به شاگردش روحیه داد: فدای سرت!
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
کنعانی ادامه داد: اینگونه ادعاها، بی اساس و صحنه سازی تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنهاست.
کنعانی ادامه داد: اینگونه ادعاها، بی اساس و صحنه سازی تکراری از جانب ائتلاف متجاوز و حامیان غربی آنهاست.
رضایی: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه‌ای رابرای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش‌های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.
عضو فقهای شورای نگهبان گفت:‌ بعد از نماز برخی نمازگزاران محترم جمعه گفتند که در خطبه قبل گفته‌اید، بنابراین تردیدی ندارم که این جمله سبق لسان و ناخواسته بوده است. از خداوند می‌خواهم که دل‌های همه ما را به نور ایمان منور کرده و ما را در صراط بندگی خود استوار فرماید.
اقدام دولت برای تخصیص وام ودیعه مسکن، راهکاری است که مطرح شده است. این در حالی است که طبق رویه گذشته، مهم‌ترین مشکل متقاضیان این تسهیلات، کارشکنی‌های سلیقه‌ای در شعب بانکی است. بانک‌هایی که طبق قانون بایستی در مجموع ۴۰ هزار میلیارد تومان وام اجاره پرداخت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ