فرمول حضور جواد نکونام در تیم ملی طبق اعلام مهدی تاج حضور در کادر فنی بعد از اتمام هفته یازدهم لیگ برتر و برای جام جهانی است. کارلوس کی‌روش نیز موافقت خود با حضور اینگونه نکونام در تیم ملی را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دستیاران جواد نکونام در فصول گذشته به عنوان مربی به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه شد.
۳ مربی ایرانی و ۲ مربی اسپانیایی، کادرفنی جواد نکونام در تیم استقلال را تشکیل خواهند داد.
پس از موافقت مسئولان وزارت ورزش با سرمربیگری جواد نکونام در تیم استقلال برای فصل آینده ظاهراً این مربی با رقم معقولی با باشگاه استقلال قرارداد.
پس از آنکه بحث دور شدن جواد نکونام از نیمکت تیم استقلال مطرح شد، این مربی تصویر معناداری از خود منتشر کرد.
کار جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی، با آبی‌ها تمام است و او با یک سال تاخیر و پس از رد کردن پیشنهاد آبی‌ها در ابتدای فصل گذشته، روی نیمکت استقلال خواهد نشست.
مربی تیم فولاد گفت که اگر مدیران بخواهند مثل جواد نکونام او را تحت فشار بگذارند که استعفا بدهد، بدانند که وی اهل استعفا نیست.
باشگاه فولاد مذاکرات جدی با دو مربی خارجی برای سرمربیگری این تیم داشته است.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران پس از جدایی جواد نکونام از این تیم، گفت: قلب نکونام با فولاد است و توقعات او از باشگاه حرفه‌ای بود.
یک رسانه اسپانیایی دلیل استعفای جواد نکونام از هدایت تیم فولاد خوزستان را احتمال حضور این مربی در تیم ملی ایران عنوان کرد.
آیاندا پاتوسی که در نیم فصل از فولاد کنار گذاشته شده حالا علیه مربی تیم سابقش موضع گیری کرده است.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
با منتفی شدن حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی به زودی یک مربی ایرانی به کادر فنی تیم ملی ملحق خواهد شد.
بعد از حضور کی‌روش در ایران، این مربی پرتغالی خواهان حضور جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی ایران بود که بعد از مخالفت باشگاه فولاد خوزستان، حالا نکونام رسما این پیشنهاد را رد کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جواد نکونام هفته آینده به تیم ملی اضافه می‌شود.
با اعلام منصور قنبرزاده حضور نکونام و مربی ایرانی در تیم ملی منتفی شده است.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.
دروازه بان استقلال انگیزه ویژه و متفاوتی برای دیدار با شاگردان جواد نکونام دارد.
مسئولان فدراسیون فوتبال علی‌رغم مخالف باشگاه فولاد با جدایی نکونام و هم‌چنین اعلام تمایل این مربی برای ادامه فعالیت در این تیم جنوبی، باز هم به دنبال آوردن او به تیم ملی هستند.
جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان، به صورت رسمی از ادامه حضور در فولاد خبر داد.
پرواضح است که همکاری با کی‌روش و یادگیری از او می‌تواند برای مربی جوان و آینده‌داری مانند جواد نکونام مفید باشد. از طرفی، حضور در جام جهانی به‌عنوان مربی هم می‌تواند به قدر کافی وسوسه‌کننده باشد؛ ولی آیا این دو مورد، دلیل محکمی است تا جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد، کارش را در لیگ برتر ناتمام بگذارد و به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش راهی جام جهانی شود؟
نائب رییس فدراسیون فوتبال از قطعیت انتخاب جواد نکونام برای حضور در تیم ملی و دستیاری کارلوس کی روش خبر داد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رقم قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران از حضور جواد نکونام در کادر فنی این مربی پرتغالی خبر داد در حالی که باشگاه فولاد جدایی نکونام را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ