هافبک با تجربه گل گهر می گوید علاوه بر حفظ بهترین جایگاه به قهرمانی حذفی هم فکر می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاداش برد نفت آبادان به حساب بازیکنان استقلال واریز می‌شود.
رولند برگمان پژوهشگر ارشد این مطالعه می‌گوید: اگر بتوان تأیید کرد که هسته زلزله اغلب شامل یک مرحله پیش‌پردازش چند ساعته است و می‌توان ابزاری برای اندازه‌گیری قابل اعتماد آن ایجاد کرد، می‌توان یک هشدار موثر صادر کرد.
بیشتر خواجگان در عصر قاجار بردگان سیاهپوست بودند که از آفریقا آورده شده بودند. البته گاهی هم مجرمان و کسانی که مرتکب جرایم خاصی شده بودند را به عنوان مجازات اخته می‌کردند و اگر آن‌ها زنده از این مجازات بیرون می‌آمدند احتمالا می‌توانستند در یکی از حرمسرا‌ها زندگی و خدمت کنند.
مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که صدها مسافر به دلیل خروج یک قطار محلی از ریل به خاطر برخورد با قطار باری در ناحیه پوربا بردامان بنگال غربی، دچار جراحات شدید شدند.
پاکو خمس در شبی که علاوه‌بر تراکتوری‌ها میلیون‌ها هوادار تیم‌های دیگر منتظر بردشان بودند، سپاهان را شکست داد.
دروازه بان تیم ملی هندبال مونته نگرو معتقد است ایران این تیم را در مسابقات جهانی با چالشی جدی مواجه کرده است.
از جمعیت و تعداد غلامان و کنیزان در این دوره اطلاعات دقیقی در دست نیست و تعیین تعداد واقعی بردگانی که سالانه به هر طریقی وارد ایران می‌شدند بسیار مشکل یا حتی غیرممکن به نظر می‌رسد؛ چراکه تقریبا در هیچ منبعی به این مساله به‌عنوان موضوعی جداگانه پرداخته نشده و به آن بهایی داده نشده است و تنها به‌صورت تقریبی می‌توان برآوردی از تعداد غلامان و کنیزان در این دوره به‌دست آورد.
برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.
مجید عیدی می‌گوید نتایجی که ملوان می گیرد با عملکردشان در زمین همخوانی ندارد.
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس گل نخوردن پرسپولیس را یک حسن و اتفاق خوب می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ