مشهد ـ رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافر بری در مسیر فریمان به دلیل نقص فنی در آتش سوخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از وقوع حریق برای یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور دامغان- شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم داشت.
خارج شدن یک دستگاه اتوبوس مسافربری از بزرگراهی در مکزیک دست کم ۱۵ کشته برجا گذاشت.
در کشور هند شرکت ولوو باس مدعی شده است که با تولید سری اتوبوس‌های ولوو در این کشور سرمایه گذاری عظیمی انجام می‌دهد و کشور هند به عنوان بزرگترین مرکز تولید در آسیا یاد کرد.
یک راننده اتوبوس مسافربری با انتشار تصاویری از شکسته شدن شیشه‌های اتوبوسش توسط راهزنان گفت: راهزنان برای چندمین بار در شهرستان ریگان در استان کرمان قصد تعرض به اموال مسافران را داشته اند.
بامداد امروز، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر ۵۰ محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و ۱۷ نفر از مجموع ۲۸ سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم بر جا گذاشت.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم برجای گذاشت.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی مرگبار یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.
مدیر کل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت : آزاد سواری ممنوع بوده اگرچه ممکن است مسافران در بین راه سوار شوند.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.
آزادشهر-اتوبوس مسافربری در خروجی آزادشهر دچار حریق شد.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده نیشابور به سبزوار ۲ مسافر مصدوم بر جای گذاشت.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در استان سیستان و بلوچستان یک مسافر کشته و ۱۶نفر مصدوم شده اند.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
مشهد ـ رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافر بری در مسیر فریمان به دلیل نقص فنی در آتش سوخت.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه بامداد جمعه، خروج از جاده اتوبوس کرمانشاه - مشهد در حوالی روستای جزن دامغان، ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت، تاکید کرد: حادثه دیدگان به بیمارستان منتقل شدند و در حال درمان هستند.
سمنان- رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان از بروز حادثه برای یک اتوبوس مسافربری خبر داد و گفت: این حادثه ۲۳ مصدوم برجای گذاشته است.
این قطار پس از حرکت در تهران و مسافرگیری در قم وارد شلمچه خواهد شد، پس از آن مسافران مسیر شلمچه تا بصره را با اتوبوس طی کرده و از بصره مجددا با قطار وارد کربلا خواهند شد.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.
سید جلال ملکی گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی که ظاهرا تعدادی مسافر هم داشته در مسیر جنوب به شمال خیابان دشت آزادگان به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو مسافربر ون وارد فضای سبز حاشیه خیابان شده که پس از برخورد با چند اصله درخت یک عابر پیاده در زیر اتوبوس گرفتار شد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر حادثه انحراف اتوبوس مسافربری در محور تربت حیدریه، ۲۷ نفر مجروح شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ