جمعی از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمیدرضا مقدم‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در حضور جمعی از نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تبریز با ارائه تحلیلی از وضعیت رو به جلوی قطار انقلاب اسلامی و سردرگمی دشمنان انقلاب اظهار داشت: امروز وقتی به آرایش جبهه ضد‌انقلاب با حمایت و میدان‌داری سیاستمداران و سران نظام سلطه جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم به‌رغم میل و اراده آنان، قطار انقلاب اسلامی از حرکت باز‌نایستاده و با وجود همه دشمنی‌ها و کارشکنی نفوذی‌ها و فتنه‌انگیزی پادو‌های داخلی آن‌ها و حامیان بد‌دل و غافل آنان در داخل کشور، قدرتمندانه پیش می‌رود.
اراک- امام جمعه اراک گفت: زمینه باشکوه برگزار شدن انتخابات توسط مسئولین و نخبگان فراهم شود.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
تفاهم‌نامۀ همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد منعقد شد.
همزمان با ششمین روز دهه فجر، جمعی از نخبگان بخش کشاورزی با سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان دیدار و گفت و گو کردند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو با به ثمر رساندن ۲۰ گل در این فصل به جمع بازیکنان نخبه تاریخ این باشگاه پرتغالی پیوست.
نخستین جلسه ملاقات عمومی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با جمعی از افراد درخواست‌کننده در سامانه ارتباط مستقیم با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.
نشست هم اندیشی و تبادل نظر دکتر امیرعبداللهیان با جمعی از نخبگان و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، دانشگاهی و اجتماعی لبنان برگزار شد.
در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، اساسنامه «موسسه نوآوری هلال احمر» و پیشنهاد جذب نجاتگران با درجه ایثار به صورت شرکتی، با رای موافق اعضا به تایید رسید.
در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، اساسنامه «موسسه نوآوری هلال احمر» و پیشنهاد جذب نجاتگران با درجه ایثار به صورت شرکتی، با رای موافق اعضا به تایید رسید.
روزنامه رکورد پرتغال مدعی شد که باشگاه پورتو چهار پیشنهاد از لیگ جزیره را برای جذب مهدی طارمی رد کرده است.
پدیده مهاجرت نخبگان یکی از موضوعاتی است که شاید در نگاه اول ارتباطی با جمعیت کشور نداشته باشد اما در اصل یکی از موضوعاتی است که در موضوع افزایش جمعیت بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل شرکت ملی مس در جمع نخبگان بسیج دانشجویی استان کرمان صبح روز چهارشنبه با اشاره به اینکه فرصت‌های خوبی برای توسعه صنعت مس وجود دارد تا بتوان ارزآوری بیشتری ایجاد کرد، از نخبگان خواست به این صنعت ورود کرده و اقتصاد کشور را شکوفا سازند.
جمعی از نخبگان در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرات خود را درباره اتفاقات اخیر در کشور بیان کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان کشور فرمودند: نخبه‌های کشور از ظرفیتهای عظیم و وسیع کشور مطلع هستند؟! من فکر نمیکنم یعنی میدانم که اکثر مطّلع نیستند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان کشور فرمودند: بعضی از نخبه‌ها در اینجا رشد میکنند، وقتی نوبت ثمردهی میرسد میروند میوه‌شان را به دیگری میدهند. گاهی هم آن دیگری دشمن است.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان کشور فرمودند: نخبه علمی و اساسا دانشگاه جزو ارکان پیشرفت کشور هستند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان کشور فرمودند: دانشگاه یکی از بزرگترین موانع در برابر سلطه استکبار هست.
جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
نشست هم‌اندیشی جمعی از مستعدان‌برتر با قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان در محل این بنیاد برگزار شد.
مراسم تجلیل و تکریم مقام پروفسور باقر ساروخانی به عنوان «پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران»، با بیش از نیم قرن آموزش و پرورش دانشوران فراوان در عالی‌ترین سطوح علمی دانشگاهی و تألیف و نگارش افزون بر یکصد کتاب و مقالۀ ارزشمند و ماندگار دوشنبه شب هفتم شهریور ۱۴۰۱ به همت نهاد‌های علمی، دانشگاهی و فرهنگی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی و جمعی دیگر از اساتید و نخبگان برگزار شد.
نشست خانواده شهدا، نخبگان و خانواده ایثارگران استان کرمان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان عصر جمعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ