کایسری اسپور با گلزنی و درخشش مدافع ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر ایگدیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتر تا اینجای کار توانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند تا از هفته دوم جنگ بر سر بیشترین تعداد کلین شیت شروع شود.
محمدحسین کنعانی معتقد است عدم آشنایی سرخپوشان با سیستم کمک داور ویدئویی، مانع قهرمانی پرسپولیس در آسیا شده است.
بازیکنی که با دستش مدام به خودش اشاره می کرد، چهره اول صعود تاریخی نوجوانان ایران به رقابت های جام جهانی با هدایت حسین عبدی بود.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال سرانجام بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرفشار به اتفاقاتی که بعد از فینال جام حذفی برای استقلال افتاد، واکنش نشان داد.
تماشاگران پرسپولیس با پرتاب سنگ های متعدد به سمت سیدحسین حسینی، او را مصدوم کردند.
پیکان در شرایطی مقابل نساجی مازندران به میدان می‌رود که چند بازیکن خود را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد.
هشت بازیکنی که به انتخاب کی‌روش راهی جام جهانی قطر شده بودند در اردوی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ندارند؛ البته در این بین قدوس و مجید حسینی شرایط ویژه‌ای دارند.
سیدمحمد حسینی با کلاه فوتبال آمریکایی در تمرینات تراکتور حضور می‌یابد.
کاپیتان استقلال می‌گوید با همت و تلاش اعضای تیم، استقلال شرایط سخت را پشت سر گذاشته است.
مشهد ـ معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:با طرف عراقی بر سر تهیه گذرنامه‌ای ویژه اربعین حسینی(ع) توافق شد.
مجتبی حسینی در شرایطی تیم خود را به مسابقات لیگ برتر می‌فرستد که مدت زیادی است بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد.
خرید زمستانی تیم فوتبال گل‌گهر خیلی زود با تصمیم امیر قلعه‌نویی اولین تجربه خود را با پیراهن تیم جدیدش پشت سر گذاشت.
مجید حسینی با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی، گل نخست کایسری اسپور را به ثمر رساند.
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
سید حسین حسینی بر خلاف تصوری که داشت در دیدار با انگلیس به میدان رفت و به نظر می رسد سخت ترین مسابقه عمرش را پشت سر گذاشت.
سیدحسین حسینی برای اولین بار جام قهرمانی را در استقلال بالای سر برد.
مجید حسینی سعی کرد در بازی با سنگال روز کم اشتباهی را پشت سر بگذارد به خصوص که به جای شجاع خلیل زاده راهی میدان شده بود.
سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن نوشت: «کشیدن چادر‬⁩ از سر زنان مومن دست منافقین و سرویس‌های جاسوسی خارجی را رو کرد که اصل اسلام و انقلاب را نشانه گرفته‌اند و فوت ⁧‫مهسا امینی‬⁩ را بهانه قرارداده‌اند. ⁧‫خون غیرتمندان‬⁩ به جوش آمده؛ کاش دولت اجازه بدهد تا جوانان غیور حسینی و فاطمی طومار ⁧‫اغتشاشگران‬⁩ مفسد را بپیچند.»
مدافع میانی تراکتور با فراموشی اتفاقاتی که باعث پایان همکاری زودهنگام وی با استقلال شد، از روزهای خوبی که در تبریز پشت سر می‌گذارد، می‌گوید.
یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگویی در کلاب هاوس خبرآنلاین با اشاره به نقایص موجود در مفروضات اشتباه در حوزه کلان و استراتژیک و حوزه تاکتیکی در سیاست خارجی گفت: ایران می توانست ضمن رسیدن به توافق بر سر موضوعات مرتبط با برجام مسائل پادمانی را نیز بدون سر و صدا و هیاهو در قالب همکاری ها با آژانس حل و فصل کند.
کاپیتان سابق پرسپوليس با پشت سر گذاشتن دوره مربیگری درجه C رسما به عنوان مربی کار را استارت خواهد زد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با وجود اینکه وزنه‌برداران یک ماه در اردو نبودند و دوران آماده سازی خوبی را پشت سر نگذاشتند اما بدون آسیب دیدگی توانستند بجنگند و عملکرد راضی کننده بوده است.
کاپیتان جدید استقلال با انگیزه بالا کارش را برای مسابقات لیگ برتر ادامه می‌دهد؛ او تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و آماده اولین کلین‌شیت فصل است.
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: وزارت نیرو ۷ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز درخصوص سیل را شناسایی کرده است که سرعت اصلاح این نقاط بسیار پایین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ