وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: باید پیش از ارائه لایحه بودجه، برای مساله نرخ خوراک و سایر متغیرهای بودجه یک توافقی بین وزارتخانه‌های مرتبط در دولت و کمیسیون‌های مرتبط در مجلس انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
مسئله اصلی نه شائبه کار‌های تبلیغاتی، بلکه دور نگاه داشتن نمایندگان مجلس از اطلاعات و آمار‌هایی است که در جلسات عمرانی مطرح میشود. براین اساس می‌توان فهمید نگرانی‌ای که باعث صدور چنان بخشنامه‌ای شده، این است که مبادا نمایندگان با در دست داشتن اطلاعات کار‌های عمرانی بتوانند به‌راحتی به دولت انتقاد کنند.
یک کارشناس گفت: «وقتی سلامت اجتماعی را ذیل وزارت کشور قرار می‌دهید، یعنی غلبه دادن نگاه امنیتی، درحالی‌که ما این همه سال تجربه کردیم که امور اجتماعی را امنیتی نکنیم، با این وجود بعد از چهار دهه باز به مسیر قبلی برگشتیم، باید منتظر برخورد‌های قهری با سلامت اجتماعی باشیم، همان نگاهی که تا حالا سبب زیرزمینی شدن مسائل و آسیب‌های اجتماعی شده است.»
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری گفت: تلاش وزارت دادگستری در خصوص انتقال محکومان صرفا با نگاه حقوق بشری و بر اساس تکلیف دین مبین اسلام و مبانی فقهی صورت می‌گیرد.
دکتر سید حمید سجادی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای ارزان نگه داشتن ورزش در کشور خبر داد.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت، گفت: گردهمایی اربعین در نشست کارشناسان ارشد گروه پنج به صورت ویژه پرداخته شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به نگاه مثبت مجلس به واردات خودروهای کارکرده، انتظار می رود با تصویب سریع لایحه و تدوین آیین نامه اجرایی در دولت، تا یک ماه آینده شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: ارائه ابتکار میانجیگری ⁧عراق⁩ بین ⁧ایران⁩ و ⁧عربستان⁩ ناشی از نگاه راهبردی سردار سلیمانی بود.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: یک نگاه ضد ورزش در بدنه وزارت ورزش وجود دارد که ما را اذیت می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست ما عدم حمایت از جنگ و یک طرف علیه دیگری است. امیدواریم مقامات اوکراین با نگاه به ریشه بحران، با اتخاذ رویکرد صحیح سیاسی منافع خود و ملت خود را قربانی سیاست توسعه‌طلبانه آمریکا و ناتو نکنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: بخش فرهنگی و اجتماعی قرارگاه عفاف و حجاب از نظر ما باید به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل شود.
جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع ، گفت: ما یک بار با عینک نزدیک بین و یک بار با عینک دوربین می‌بینیم، اما نگاه حاج قاسم وسعت داشت.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
با اینکه نگاه رسمی وزارت امور خارجه حفظ مصونیت اماکن دیپلماتیک است، اما ظاهرا نهادهایی همچون شهرداری به مدیریت علیرضا زاکانی چنین دیدگاهی را قبول ندارند و معتقدند آنگونه که آنها می‌اندیشند، باید اقدام شود. زاکانی فعلا شهردار تهران است؛ سوال اینجاست اگر او رییس جمهور بود، چه می‌کرد؟
مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در ارتباط با همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس، ایران هم عضو آژانس و هم عضو موافقتنامه جامع پادمانی آژانس است. همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس همواره همکاری‌های مثبت و رو به جلو بوده است و ما به آژانس به عنوان یک سازمان فنی و تخصصی در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای نگاه می‌کنیم.
حجت الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضاییه درخواست می‌کنم که به پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ورود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ