اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخترع طرح سیستم جان پناه اضطراری با اشاره به قابلیت های این محصول فناورانه گفت: این سیستم امکان واکنش سریع برای کاهش تلفات سوانح غیر مترقبه را فراهم می کند.
مصطفی تقی‌زاده دانشجوی دکتری دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه، با اختراع بین‌المللی ثبت شده «سیستم جانپناه اضطراری»، دومین مدال جهانی خود را کسب کرد.
اصفهان- اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان به تازگی نصب جان‌پناه در بخش‌هایی از پل تاریخی خواجو را آغاز کرده است؛ طرحی که البته کارشناسان به لحاظ فنی و تاریخی درمورد آن تردید دارند.
دسترسی به غار بیوک‌آقا به‌راحتی میسر نیست. حاج هاشمی از موقعیت جغرافیایی این غار چنین می‌گوید: «غار بیوک آقا در ضلع غربی آبشار سنگان قرار دارد. برای همین کوهنوردان برای رسیدن به غار باید مسیر دسترسی از سنگان بالا و امامزاده قاسم را به سمت آبشار دو ساعت پیاده‌روی کنند. این غار در ارتفاع ۲۵۷۰ متری از سطح دریا و در مسیر قله سنگان با ارتفاع ۳۳۷۵ متری قرار دارد. بنابراین، کوهنوردانی که در مسیر فتح قله سنگان هستند از این جان‌پناه به‌عنوان استراحتگاه استفاده می‌کنند، به‌خصوص در فصل زمستان که برخی مجبورند شب در این منطقه بمانند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ