عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفای خود از این باشگاه را تکذیب یا تایید نکرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی علاقه‌ای به جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ندارد و از او فاصله گرفته است.
عیسی آل کثیر بعد از عدم توافق با پرسپولیس، از این تیم جدا شد.
سرپرست باشگاه استقلال از صحبت پیرامون اتفاقات جنجالی تمرین روز پنجشنبه آبی‌پوشان خودداری کرد، اما به نظر می‌رسد این مسئله را ساختگی می‌داند.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به شایعات روز‌های اخیر واکنش نشان داد.
محققان به سرپرستی کریستی گندرون (Christi Gendron) در دانشگاه میشیگان به ارتباطی بین ادراک مرگ و پیری در مگس‌ها پی بردند.
واکنش عجیب برانکو به باخت سنگین در کافا
سرپرست باشگاه استقلال پاسخ شفافی به سئوال خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی این تیم نداد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به درگیری دیروز ایران و طالبان گفت: از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد؛ اختلافی به وجود می‌آید و دعوا می‌شود.
عضو شورای شهر محمدشهر کرج واکنش عجیبی به اعتراض سارا عبدالملکی نسبت به اهدای کتری و قوری به خودش داشته است.
کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته از فریادها و توصیه‌های پپ گواردیولا در کنار زمین عصبانی شد و پاسخ سرمربی‌اش را داد.
حضور پاکو خمس در فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور، سوژه برنامه یوتیویی جرارد پیکه و ایبای یانوس شد.
مدافع رئال مادرید واکنش عجیبی به تصمیم داور مسابقه مقابل منچسترسیتی داشت.
شکست یک بر صفر النصر برابر الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، بازیکنان این تیم را شوکه کرد.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
مهاجم تیم فوتبال تراکتور به اظهارات سرمربی اسپانیایی این تیم واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت قبلی این نشریه به پیامبر اسلام، عجیب ندانست.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توهین‌های اخیر یک نشریه فرانسوی واکنش نشان داد و آن را با استناد به اهانت‌های قبلی این نشرییه به پیامبراسلام، عجیب ندانست.
سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد باید طبق قانون و قاعده عمل کند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در واکنشی عجیب مخالفت خود را با حضور تماشاچیان زن در ورزشگاه ها نشان داد.
عضو حزب موتلفه نوشت: عده‌ای از زنان ظرفیت اخلاقی کافی برای رفتن به محیط‌های هیجانی را ندارند.
واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای عجیب شایسته که مدتهاست دیگر رئیس فدراسیون تنیس نیست و به عنوان عضو هیات اجرایی راهی سفرهای خارجی می‌شد، لبخند معنی دار بود.
نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ