سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملوان به‌عنوان تنها تیم نظامی لیگ برتر خیلی دوست دارد شماره ۱۰ پرسپولیس را در اختیار بگیرد و به همین خاطر است که گفته شده تربیت بدنی نیروی دریایی وضعیت سربازی این بازیکن را رصد می‌کند، اما سرلک در حالی که جام جهانی را از دست داده اصلاً دوست ندارد در آستانه جام ملت‌ها در ملوان بازی کند و احتمال حضور در این تورنمنت را برای خود کاهش دهد.
میلاد سرلک یکی از بهترین هافبک‌های پرسپولیس در موقعیت عجیبی گیر کرده است. او که به‌تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، حالا با شایعه مهمی روبه‌رو شده که خبر می‌دهد باید به خدمت سربازی برود و ممکن است نتواند پرسپولیس را در این فصل همراهی کند.
میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران در رادار سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان قرار دارد.
میلاد سرلک فصل گذشته نیز علیرغم تمام شایعاتی که درباره‌اش وجود داشت ناگهان با یکی از جذاب‌ترین سکانس‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران وارد باشگاه پرسپولیس شد.
بررسی‌های وب‌سایت معتبر «سرف‌شارک» تایید می‌کند که در سال گذشته میلادی، ایران با ۱۱ مورد محدودیت اینترنتی جدید، رتبه دوم جهان از نظر بیشترین تعداد این محدودیت‌ها را به‌خود اختصاص داد. ایران در سال ۲۰۲۲، محدودیت واتس‌آپ و اینستاگرام به‌مدت ۲۴۲۴ ساعت، محدودیت اسکایپ به‌مدت ۲۳۵۳ ساعت، قطع اینترنت در کردستان به‌مدت ۳۳۶ ساعت و قطع اینترنت سراسری به‌مدت ۳۳۰ ساعت را تجربه کرده است. با این حال آیا می‌توان امیدوار بود که اختلال اینترنتی و فیلترینگ گسترده، در آینده نزدیک از بین برود؟
صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.
صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل پشت فرمان خودرو/ آشیانه‌ای در مسیر باد!/ قاتل پس از ۲۱ سال پای چوبه دار بخشیده شد/ محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض/ نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!/ نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر/ قتل در شلوغ بازار!/ کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض
«میلاد حاتمی» که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود، پس از صدور اعلان قرمز اینترپل، در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در کشور ترکیه شناسایی، بازداشت و به کشور مسترد شد.
دومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۱۹ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۲۱ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکلای متهمان و نماینده دادستان برگزار شد.
براساس کیفرخواست صادر شده برای میلاد حاتمی فرزند محسن، به افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور و پولشویی و دایر کردن مرکز قمار و تشویق به فساد در نظر گرفته شده است.
نخستین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور و ۲۱ نفر دیگر از متهمان پرونده برگزار شد.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت مسائلی همچون پرونده‌های میلاد حاتمی، هواپیمای اوکراینی، بابک زنجانی، الکس، قاتل افغانستانی و شکایت حسن خمینی از دهباشی صحبت کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت مسائلی همچون پرونده‌های میلاد حاتمی، هواپیمای اوکراینی، بابک زنجانی، الکس، قاتل افغانستانی و شکایت حسن خمینی از دهباشی صحبت کرد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده میلاد حاتمی گفت: فرد مورد نظر به اتهام افساد فی الارض، پولشویی و اخلال در نظام ارزی در بازداشت به سر می‌برد.
رقابت علمی بین‌المللی «کنز (KANS)»، با حمایت ایرانسل برگزار شد.
کیفرخواست میلاد حاتمی به اتهام فساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور، صادر و به شعبه ۱۵ دادگاه عمومی و انقلاب تهران ارجاع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ