وزیر کشور ترکیه اعلام کرد آمار جان‌باختگان انفجار در معدن بارتین در شمال این کشور، به ۴۰ تن رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلما پارائیلو به اولین بازیکنی تبدیل شد که که در سه رده مختلف قهرمان جهان شده است.
براساس تایید مقامات شهرستان مائوی در ایالت هاوایی، شمار جانباختگان حریق جنگلی مرگبار در این ایالت، از ۱۰۰ نفر تجاوز کرده و احتمالا بیشتر خواهد شد.
آمار جان‌باختگان آتش‌سوزی جنگل‌ها در جزیره «مائوی» واقع در ایالت هاوایی آمریکا به ۸۰ نفر افزایش پیدا کرد.
رسانه‌ها از افزایش آمار جان‌باختگان و مصدومین انفجار یک مرکز امنیتی در پاکستان به ۷۴ نفر خبر می‌دهند.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۸۲۱ نفر در صحنه تصادفات رانندگی از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین جان خود را از دست دادند، گفت:‌ به طور متوسط روزانه حدود ۴۵ نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست دادند. این آمار در مقایسه با سال قبل بیانگر کاهش ۲۲ درصدی جانباختگان است. در این مدت همچنین ۱۶ هزار نفر هم مصدوم شدند.
رئیس پلیس راهور فراجا، از افزایش آمار فوتی ها در حوادث ترافیکی خبر داد.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تعداد جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ۱۷ نفر است و تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده اند. همچنین اورژانس تهران از بستری شدن ۲۷ مصدوم در بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تعداد جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ۱۷ نفر است و تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده اند. همچنین اورژانس تهران از بستری شدن ۲۷ مصدوم در بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که آمار جان‌باختگان زلزله در این کشور به ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر افزایش یافته است.
سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) جدیدترین آمار جان‌باختگان زلزله شدید در جنوب ترکیه را اعلام کرد.
مقامات ترکیه در به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اخیر اعلام کردند امروز شنبه تعداد جانباختگان از ۴۰ هزار نفر عبور کرد.
کاپیتان تیم ملی هندبال ترکیه و پسرش پنج‌ساله‌اش زیر آوار زلزله جان خود را از دست دادند.
مقامات ترکیه در تازه‌ترین به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اعلام کردند که تعداد جانباختگان از مرز ۳۱ هزار نفر عبور کرده است.
مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) در بیانیه ای اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۹۶۰۵ و مصدومین به ۱۴۷۹۳۴ نفر افزایش یافت.
مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) در بیانیه ای اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۹۶۰۵ تَن رسیده است.
وزارت بهداشت ترکیه در بیانیه ای از افزایش آمار جانباختگان و مصدومین زمین لرزه اخیر در این کشور خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۱ هزار و ۸۴۸ نفر رسیده است.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
نابع خبری آمار جان‌باختگان زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه را بیش از هفت هزار و هشتصد تن اعلام کرده‌اند. این جدیدترین آمار از قربانیان زلزله ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه در مناطقی از جنوب ترکیه و شمال سوریه است.
رئیس پلیس راهور فراجا به آمار جانباختگان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در کشور ما سالیانه ۱۷ هزار فوتی و حدود ۳۰۰ هزار نفر مجروح در حوادث رانندگی رخ می‌دهد که ما طبق برنامه ریزی باید این آمار را کاهش دهیم.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده تعداد کشته‌های انفجار یک معدن در ترکیه به ۴۰ نفر رسیده است و حال ۵ نفر نیز وخیم است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، شش بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ