بانوی طلایی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: مصاف سختی را در رقابتهای قهرمانی آسیا پشت سر گذاشتم و می‌دانم که از این پس کارم در میادین بین المللی بسیار سخت‌تر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عادل داور مازندرانی فوتبال ایران در هفته سوم لیگ برتر دومین قضاوت خود را در این فصل انجام می دهد.
رامین رضائیان پس از مصاف با تراکتور با انتشار پستی اعلام کرد که به سختی خود را به مصاف برابر تراکتور رسانده است.
وزیر امور خارجه آمریکا با اذعان به اینکه کی‌یف شرایط سختی در مصاف با روسیه در پیش دارد، مدعی شد که اوکراین نیمی از اراضی را که روسیه در ابتدای جنگ به تصرف خود درآورده بود، بازپس گرفته است.
تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران فردا به مصاف سخت ترین حریف خود در مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از برتری شاگردانش مقابل تورینیو می‌گوید آن‌ها با اعتماد به نفس عالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی می‌روند.
سرمربی پیکان معتقد است برخلاف پیش‌بینی‌ها تیمش بازی بسیار دشواری در قائمشهر دارندو بازیکنانش باید بدون اشتباه و باهوش بازی کنند.
سعید الهویی پس از چند مسابقه سرانجام در شرایطی که تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد، به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
منچسترسیتی امشب در خانه‌اش به مصاف لسترسیتی رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
سرمربی هوادار معتقد است بازی در هوای اهواز در اردیبهشت و خرداد کار بسیار سختی است.
به سختی می‌توان گفت که آیا مصرف مکمل می‌تواند روند پیری را کند کند، اگرچه مطالعات علمی به بررسی این موضوع ادامه می‌دهند. داده‌های اولیه نشان می‌دهد که ممکن است برخی از مکمل‌های غذایی که فرآیند‌های خاص مرتبط با پیری را کند می‌کنند، فوایدی داشته باشد.
یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس قرعه کشی شد و یونایتد با قرعه سختی روبرو شد در حالی که سیتیزن‌ها با حریفی از چمپیونشیپ مصاف خواهند کرد.
الهلال عربستان حریف فولاد خوزستان ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
منچسترسیتی امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف استون‌ویلا رفت و موفق شد این حریف را 3-1 شکست داده و فاصله‌اش با آرسنال را کمتر کند.
تیم ملی عمان در دیدار افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام خلیج فارس به مصاف عراق خواهد رفت.
رسول کربکندی درباره مصاف تیم های ملی ایران و آمریکا شناخت دو تیم از یکدیگر را علت سختی این بازی دانست.
واترپلوئیست های ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا کره جنوبی را از پیش رو برداشت و باید در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف قزاقستان برود.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی به مصاف چین می‌رود که همه آمارها به سود پر افتخارترین تیم آسیا سنگینی می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (شنبه ۱۲ شهریور) یک جلسه تمرینی سخت و جدی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.
سلتیک در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اسکاتلند موفق شد رقیب سنتی خود را با چهار گل شکست دهد و روحیه مضاعفی برای رویارویی برابر رئال گرفت.
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد و باید به مصاف یکی از قدرت‌های برتر والیبال دنیا برود.
استقلال در مصاف با مس کرمان اگر چه به سختی و با یک گل پیروز شد اما کسب 6 امتیاز در سه بازی نشان می دهد مربی پرتغالی شروع معقولی در جمع آبی ها داشته است.
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به مصاف تیمش با پرسپولیس گفت: فردا روز سختی را برای این تیم رقم خواهیم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ