پرسپولیس و پیکان در دیداری دوستانه به نتیجه تساوی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال هم با تساوی برابر صنعت نفت شانس قهرمانی خود را کم کرد و این خطر ممکن است سرخپوشان را هم تهدید کند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که تیم اصفهانی نمایش بهتری از سرخپوشان داشت و یک گل هم زد که داور آن را آفساید اعلام کرد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
نیمه نخست بازی پرسپولیس و صنعت نفت در آبادان با تساوی به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ون پارس که با شگفتی در نیمه اول به پایان رسیده بود در پایان نود دقیقه هم با تساوی به پایان رسید تا کار دو تیم برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه کشیده شود.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دو تساوی اخیر این تیم مقابل استقلال و پیکان گفت: نبود مهاجم تخصصی باعث شد تا پرسپولیس خیلی سخت به گل برسد و نتواند وارد دفاع حریف شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از نتیجه تساوی مقابل پیکان راضی نیست، به مشکلات تیمش اشاره کرد و گفت: به موقع یک مهاجم خوب جذب خواهیم کرد.
سرمربی پیکان می‌گوید کسب نتیجه تساوی برابر پرسپولیس عادلانه بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از نتیجه تساوی مقابل پیکان راضی نیست، به مشکلات تیمش اشاره کرد و گفت: به موقع یک مهاجم خوب جذب خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سخت و دشواری با پرسپولیس داشتیم و تساوی در این مسابقه برای بازیکنان جوان ما خوب خوب بود.
مصاف تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل دست یافت.
مصاف تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی در نیمه اول با تساوی بدون گل دست یافت.
شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر را با تساوی به پایان بردند.
نود و نهمین دربی پایتخت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید اما دربی اولی‌های پرسپولیس در این بازی درخشش بیشتری داشتند.
پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از دربی به مصاف سپاهان رفت که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با ملوان انزلی به نتیجه تساوی رسید.
دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین ریکاوری پس از برد مقابل مس رفسنجان تصمیم به برگزاری بازی دوستانه مقابل پیکان گرفت.
سرخپوشان امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف هوادار رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
دربی نوجوانان تهران در ورزشگاه درفشی‌فر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای چهامین هفته متوالی در لیگ برتر با نتیجه تساوی متوقف شد و گل گهر با برد مقابل پیکان جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت.
تیم فوتبال استقلال پنجمین دیدار خود در لیگ برتر را در شرایطی با تساوی برابر پیکان به پایان برد که از دست دادن دو امتیاز اجازه نداد آبی‌ها به یک قدمی پرسپولیس در صدر جدول برسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ