قیمت نفت در معاملات اولیه آسیا در روز چهارشنبه بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت، زیرا امید به بهبود تقاضا در چین تقویت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۸ هزار واحد ریزش داشته و به جایگاه یک میلیون و ۹۷۸ هزار واحد رسید.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار پروانه بهداشتی صنفی و غیرصنفی در یک سال گذشته صادر شده که این عدد نسبت به مشابه سال قبل آن ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
مدیر مالی یک شرکت زیست دارو گفت: در حال حاضر ظرفیت پالایش پلاسما در دنیا ٩٠ میلیون لیتر در سال است که ٣٠درصد آن طی سالهای 2015تا 2020افزایش یافته است.
مصرف بیش از حد قندهای افزوده ممکن است خطر سنگ کلیه را افزایش دهد. قندهای افزودنی در بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده، به ویژه نوشیدنی های شیرین شده با شکر، آب نبات، بستنی و کیک ها فراوان هستند.
قیمت نفت روز جمعه بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت و با تمدید کاهش تولید عربستان سعودی و روسیه، ششمین رشد هفتگی متوالی را رقم زد.
رئیس قوه قضائیه گفت: به دلیل اغتشاشات سال گذشته که دشمن آن را برنامه ریزی کرده بود، ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود.
رافائل گروسی گفت: میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران در سه ماه گذشته بیش از یک چهارم افزایش یافته است.
سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که چرت روزانه بیش از نیم ساعت خطر ابتلا به ضربان قلب نامنظم را در افراد دو برابر افزایش می‌دهد.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
تراز دریاچه ارومیه به یک هزار و ۲۷۰ متر و ۲۱ سانتی متر رسیده که نسبت به دی ماه بیش از ۶ سانتی متر افزایش را نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد قبل از عرضه در بازار خبر داد.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه، تحت تاثیر انتظارات برای کاهش عرضه نفت روسیه، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
نتیجه یک مطالعه تازه نشان می‌دهد که اگر بیش از ۲۰ درصد کالری دریافتی روزانه شما را مواد غذایی فوق فرآوری شده تشکیل می‌دهند خطر ابتلای تان به زوال شناختی افزایش خواهد یافت.
سقف تسهیلات فردی خرید و ساخت مسکن ایثارگران در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر و مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون تومان شد.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آلمانی‌ها خواستار افزایش اقدامات دیپلماتیک دولت این کشور برای پایان جنگ اوکراین بوده و بر این باورند که برلین دیگر نباید به کی‌یف کمک کند.
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (سه‌شنبه، دهم آبان‌ماه) با افزایش بیش از یک دلاری از ۹۴ دلار گذشت.
قیمت سبد نفتی اوپک پنج‌شنبه، پنجم آبان‌ماه با افزایش بیش از یک دلاری از ۹۴ دلار گذشت.
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (سه‌شنبه، ۱۲ مهرماه) با افزایش بیش از یک دلاری از ۹۲ دلار گذشت.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
وزرات دفاع روسیه از افزایش تلفات ارتش اوکراین در نبردهای یک روز گذشته خبر داد.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ