راننده 22 ساله هلندی در رده سوپربایک جهانی جانش را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
در تصادفی دلخراش هفت هوادار تیم محبوب کورینتیانس جان خود را از دست دادند.
«لولیتا» ۲۲۶۷ کیلوگرم وزن داشت و در یک مخزن آب به اندازه‌های ۲۴ و ۱۱ متر با عمق شش متر نگهداری می‌شد.
عصر چهارشنبه بیست و پنجم مرداد سقوط مرگبار مرد جوانی از پنجره طبقه چهارم خانه‌ای در غرب تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.
الکس کالینز، ستاره فوتبال آمریکایی در تصادف با موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
صبح روز دوشنبه یکی از همسایه‌ها که اتاقک مجاور را اجاره کرده بود، چشمش به جسد زن جوان افتاد و فورا صاحبخانه را خبر کرد. او هم موضوع را به پلیس اطلاع داد. جسد زن جوان در اتاقک افتاده بود و علت مرگ او مشخص نبود.
مرگ دومین فوتبالیست آبادانی؛ اینبار گرمای هوا
مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو
پدر داغدار اظهار کرد: هرچند علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند، اما روی بدن پسرم آثار کبودی، ضرب و جرح و سوختگی وجود داشت و من احتمال می‌دهم در مرکز توانبخشی، بلایی بر سر او آورده‌اند. به همین دلیل از مدیر مرکز شکایت دارم و او را در مرگ پسرم مقصر می‌دانم.
مهدی محمودی، بازیکن سابق تیم ماشین سازی، به ضرب گلوله جان خود را از دست داد.
مهدی محمودی، بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی، به ضرب گلوله جان خود را از دست داده است.
یک کارمند بازنشسته بانک در شرق تهران بخاطر حمله قلبی فوت کرد.
بازیکن تیم عقاب مهر تبریز بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
ورزشگاه شهدای قدس همدان در وضعیت اسفناک به سر می‌برد و در آستانه نابودی قرار دارد.
به تازگی دو الیگارش روسی طی ۴۸ ساعت به طرز مشکوکی از دنیا رفته‌اند؛ سرنوشت تلخی که ده‌ها سرمایه‌دار بعد از بحران اوکراین به آن دچار شده‌اند و این پرسش مطرح می‌شود که واقعیت چیست؟
عکس العمل سریع یک موتورسوار مسابقه جان رقیبش را از مرگ نجات داد.
موتورسواری را در این ویدئو ببینید که از کانتینر واژگون شده روی یک کامیون در چین نجات پیدا کرد.
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر ۱۰ ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید. او بی درنگ از روی موتورسیکلت پایین آمد و در حالی که موتورسیکلت را به ترک نشین می‌سپرد به یاری برادرش رفت و با لگدی که بر پیکر بنیامین ۱۱ ساله زد، به این درگیری کودکانه پایان داد، اما در همین هنگام پا‌های «بنیامین» شل شد و زانوهایش روی زمین قرار گرفت. هنوز پیشانی کودک بی گناه به زمین نرسیده بود که ناله اش سکوت را شکست.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ محاربه و اعدام در انتظار راهزنان خوزستان/ مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار/ برق گرفتگی منجر به قطع دست‌های سیمبان شد/ طلاق به خاطر فرزند معلول/ رهایی از حبس ۱۳ ساله با دو شرط/ صاعقه مرد روستایی را کشت/ جنایتی که به خاطر سوء‌ظن رقم خورد/ سیگنال جنایت از آن سوی دیوار!/ دختران مقتول، مادرشان را بخشیدند
مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ