مارکا امروز ادعا کرد که کیلیان امباپه تنها دو ماه بعد از تمدید قرارداد با پی اس جی پشیمان شده بود و تقاضای جدایی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آغاز فصل جدید لیگ فوتبال ایران؛ بدون تماشاگر ، بدون وی‌ای‌آر ، بدون حضور زنان / همه وعده‌های پوچ تاج
طبق تحقیقات علمی، خیر. در سال ۲۰۱۲ مطالعه‌ای انجام شد که در آن ۱۸ مرد با وزنه‌های سنگین و تعداد دفعات کم تمرین کردن و ۱۸ نفر دیگر با وزنه‌های سبک و تعداد دفعات بیشتر، همه شرکت کنندگان رشد عضلانی مشابهی داشتند.
روزنامه میامی نیو تایمز به نقل از منبعی آگاه گزارش داد: بازدید ترامپ تقریبا ۱۰ دقیقه طول کشید، اما او به وعده‌اش عمل نکرد و پول غذا‌هایی را که قول داده بود و خودش فریاد زده بود که "همه مهمان من" پرداخت نکرد!
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
اسماعیل گرامی مقدم گفت: با گذشت دو سال از عمر دولت نه تنها نشانه‌ای از تحقق این وعده‌ها مشاهده نمی‌شود؛ بلکه شاخص‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و راهبردی کشور به سمت نزول حرکت کرده است.
فرار کردم تا به آرامش برسم، اما انگار تمام چیز‌هایی که در ذهن خود پرورانده بودم تنها یک رؤیا بود. فرزاد با من قرار ازدواج گذاشته بود؛ او برایم از لباس عروسی و خانه‌ای که می‌خواست اجاره کند، صحبت می‌کرد، اما همه این وعده‌های توخالی برای فریب من بود.
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
توصیه می‌شود در طول روز سه وعده غذای اصلی شامل صبحانه، ناهار و شام و دو تا سه میان وعده مصرف شود. رعایت تعداد وعده‌ها برای همه گروه‌های سنی و همه افراد خصوصاً افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی، بیماران دیابتی، قلبی عروقی، مبتلایان به فشار خون، کودکان، نوجوانان و سالمندان اهمیت زیادی دارد.
پرایس گفت: ما مهم‌تر از همه از ایران انتطار داریم اقداماتی سریع و ملموس در راستای بیانیه انجام دهد. ما قبلا بار‌ها شاهد وعده‌های مبهمی از سوی ایران بوده‌ایم. ما و شورای حکام به وضوح گفته‌ایم که ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با آژانس همکاری کند و منتظر گزارش‌های بعدی آژانس درباره اقدامات انجام شده از سوی آژانس هستیم.
محمد دادکان می‌گوید: اینکه بازنشسته‌ها متاًثر هستند، جوانان بیکار هستند و وعده‌های انقلاب انجام نشده، به دشمن ربط دارد و همه دشمن هستند؟ اگر واژه «دشمن» در فرهنگ ما نبود، مسئولان از کدام واژه استفاده می‌کردند؟
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
بیلبورد‌هایی در سطح شهر با عنوان «وعده؛ وفا» با محوریت وعده‌ها و شعار‌های محقق شده دولت خبرساز شده است. در واقع این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
این بیلبورد‌ها نوعی پویش محیطی در سراسر کشور است که با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه از اقدامات، دستاورد‌ها و عمل به وعده‌ها آغاز شده است.
ما برای هواداران ایرانی است که اینجا هستیم و ما به میدان می‌رویم تا آن‌ها را خوشحال کنیم. ما قول می‌دهیم همه توان خود را به کار ببندیم.
نمایندگان بازیکنان در این جلسه به رضا درویش اعلام کردند که با نظر همه بازیکنان اگر تا تعطیلات لیگ برتر بخشی از قرارداد‌ها به حساب بازیکنان واریز نشود آن‌ها در تمرینات بعد از تعطیلات حضور پیدا نخواهند کرد!
ژاوی پس از هر ناکامی بارسا بهانه و توجیه خود را دارد. یک روز داور و روز دیگر اشتباهات فردی اما واقعیت این است که علی‌رغم وعده‌ها، بارسا با او نه زیبا بازی می‌کند و نه خوب نتیجه می‌گیرد.
همه ما این توصیه را شنیده ایم که برای کاهش وزن بهتر است صبحانه مفصلی بخوریم و وعده‌های دیگر را کوچک کنیم، اما این ادعا چقدر با واقعیت سازگار است؟
محمدرضا باهنر گفت: ما مطالبات غیرممکن خیلی داریم و همه ما هم مقصر هستیم؛ نمایندگان مجلس، صدا و سیما، وزرا دائم درحال پوشش دادن مطالبات غیرممکن هستند، آقای رئیس جمهور وقتی سفر می‌روند این کار خیلی ارزشمندی است که یکی از عوامل بازگرداندن سرمایه اجتماعی است، ولی باید مواظبت کرد وعده‌های ناممکن داده نشود.
تکرار مکرر اینکه کاستی‌ها ناشی از دولت قبل است، موجب این می‌شود که گمان کنیم این دولت نمی‌دانسته که چه چیزی را تحویل گرفته. به طور قطع در همه دولت‌ها کاستی‌هایی وجود داشته است، دولت‌های بعدی می‌آیند و وعده می‌دهند که آن کاستی‌ها را رفع کنند، نه اینکه شکست خود در تحقق وعده‌ها را به عهده همان کاستی‌های دولت پیش بیندازند.
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
نمایندگان مجلس از سال گذشته بحث عرضه خودرو در بورس کالا را مطرح کردند؛ طرحی که مورد استقبال مسئولان و کارشناسان زیادی قرار گرفت و از آن استقبال خوبی شد، اما به دلیل اینکه ابهاماتی داشت در مجلس تصویب نمی‌شد تا اینکه سال گذشته تصمیم گرفته شد برخی خودرو‌ها را تحت شرایطی خاص و به طور امتحانی در بورس عرضه کنند.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ