مدیر نهادهای مالی فرابورس ایران از پذیره‌نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات در فرابورس ایران خبر داد و گفت: پذیره‌نویسی بخشی از واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری «املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن» از سه‌شنبه ۱۹ مهرماه آغاز می‌شود و ده روز کاری مهلت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه برگزاری ۴۳ نوبت حراج هفتگی و ۷ مرحله پذیره‌نویسی اوراق مالی اسلامی دولتی در سال گذشته، اولین مرحله حراج این اوراق در سال ۱۴۰۲، روز سه‎ شنبه ۱۰ مردادماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
با حضور رئیس سازمان بورس و سایر مدیران بازار سرمایه از «پذیره‌نویسی حق‌تقدم الکترونیک»، «مرکز افکارسنجی»، «سامانه جمع‌سپاری (مرکز آزمون)» و «صکوک پلاس» رونمایی شد.
یک شرکت‌ پروژه توسط زیر مجموعه ملی مس به تازگی در فرابورس پذیرش شده که به زودی پذیره‌نویسی آن انجام می‌شود.
مدیرعامل فرابورس ایران از آغاز پذیره‌نویسی نخستین اوراق قرض‌الحسنه بازار سرمایه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان از یکشنبه ۱۴ اسفند در فرابورس خبر داد.
محمدعلی شیرازی گفت:تأمین مالی صورت گرفته دراین پذیره‌نویسی،نقدینگی لازم جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم را بدون‌نیاز به سپرده‌گذاری وبدون قرار گرفتن در نوبت دریافت وام فراهم می کند.
قربانزاده رئیس‌سازمان خصوصی‌سازی گفت: آنچه که خود آجرلو امضاکرده‌اتفاق‌نیفتاده؛ طوریکه برای تیم بستن و برای پرداخت بدهی‌ها از پول حاصل از پذیره‌نویسی هزینه کرده که از نظر من قابل پذیرش نیست.
فرابورس دیروز میزبان پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار تأمین سرمایه کیمیا با نماد «تکیمیا» بود که در نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۸ میلیارد سهم این شرکت و پایان پذیره نویسی بودیم. جزییات این پذیره نویسی را در این مطلب می خوانیم.
دیروز فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق املاک و مستغلات کشور با نماد «ارزش مسکن» بود که در دقایق ابتدایی نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۳۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم.
براساس اعلام مدیریت بازار مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالای ایران، پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای صبا با نماد «نفیس» از امروز سه‌شنبه (۲۶ مهر) در بورس کالای ایران آغاز می‌شود. جزئیات این پذیره نویسی را بخوانید.
واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای صبا بر اساس مجوز سازمان بورس و مشخصات اعلامیه پذیره‌نویسی از طریق بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله است.
به گفته «حسین تقدسی» معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس، پس از طی شدن مراحل قانونی، شرکت تامین سرمایه کیمیا در اوایل آبان ماه سال جاری پذیره‌نویسی سهام خود را برای ورود به فرابورس آغاز خواهد کرد.
مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن خبر داد.
امروز سه شنبه ۱۹ مهر ماه پذیره‌نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات آغاز خواهد شد و معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق پس از اتمام عرضه و اخذ مجوز فعالیت صندوق شروع خواهد شد.
مدت پذیره‌نویسی عمومی از اول وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۸ مهرماه سال جاری شروع و تا پایان وقت اداری تاریخ ۱۷ آبان ماه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها گذشته و وعده‌های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز‌ها خبر از احتمال بازگشایی نماد‌های استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود.
با دیدن اسم «عطر سیب» به سمت میدان آیینی امام حسین علیه السلام حرکت کردم تا ببینم چه حال و هوایی دارد.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.
تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال پوستر عجیبی را منتشر کردند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار پس از آنکه حمایت یک میلیون و ۲۹۰هزار واحدی را از دست داد تا محدوده یک میلیون و ۲۰۷هزار واحد سقوط کرد و در روز چهارشنبه با امیدواری‌های جدیدی که در پی ابلاغ مصوبه ۱۰بندی پدید آمده بوده توانست خود را از ریزش بیشتر حفظ کند.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ