محمدرضا داورزنی می گوید در تلاش است وضعیت والیبال زنان همچنان رو به بهبود باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که این رشته ورزشی در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: نیاز به همدلی داریم و این‌که نقطه نظرات را به سمت وحدت جدی‌تر در خانواده والیبال پیش ببریم.
در فاصله کمتر از چهل روز دیگر به شروع جام ملتهای آسیا والیبال ایران در شرایط ویژه ای قرار دارد.
داورزنی: چرا کشتی ۷۰نفر به آمریکا برد، حرفی نزدید؟
داورزنی: تیم ملی والیبال نمی‌تواند به آمریکا نرود!
رئیس فدراسیون والیبال گفت: معتقدیم آینده والیبال زنان به نوع سرمایه‌گذاری و نگاه فدراسیون به رده پایه برمی‌گردد.
رئیس فدراسیون والیبال برای حضور در نشست هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا راهی جاکارتا می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال ضمن تشکر از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی برای حضوری شایسته در لیگ ملت‌ها، از علاقمندان به این رشته ورزشی درخواست کرد تا صبور باشند.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: افتخار والیبال این است که باشگاه‌های بخش خصوصی حضور پررنگی در لیگ دارند و ما با ازدیاد پیشنهاد برای حضور در لیگ برتر مواجه هستیم.
محمدرضا داورزنی به شکلی احتیاط آمیز از سعید معروف به عنوان بهترین بازیکن تاریخ والیبال ایران نام برد.
رئیس فدراسیون والیبال در پیامی به عادل غلامی از او خواست کهدکار خود را در عرضه مربیگری دنبال کند.
کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران توضیحاتی را درباره داورانی که در لیگ دسته اول سوت می‌زنند، ارائه کرد.
امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران و یکی از با تجربه ترین والیبالی ها در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که جدایی داورزنی از والیبال اصلاً برای این رشته ورزشی خوب نیست.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: از سازمان لیگ و کمیته داوران همواره خواسته ام که به رشد شخصیتی والیبال کمک کنند و اجازه ندهند رفتار غلط یک بازیکن یا مربی برایش عادت شود.
رئیس فدراسیون والیبال ایران در حضور ناظران و داوران کشور گفت: از سازمان لیگ و کمیته داوران همواره خواسته ام که به رشد شخصیتی والیبال کمک کنند و اجازه ندهند رفتارغلط یک بازیکن یا مربی برایش عادت شود.
رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد که این رشته با توجه به حجم رویدادهایی که دارد سال سخت و پرکاری را در پیش خواهد داشت.
رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد که این رشته با توجه به حجم رویدادهایی که دارد سال سخت و پرکاری را در پیش خواهد داشت.
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه سال آینده رویدادهای زیادی پیش روی تیم ملی است، گفت: انتخابی المپیک یکی از این مسابقات است، رقابت‌هایی که کسب سهمیه از آن سخت است.
محمدرضا داورزنی تاکید کرد که بهروز عطایی به قدرت به کارش در تیم ملی والیبال ادامه خواهد داد.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی زنان ایران در سال 1401، گفت: به دنبال مطلوب هستیم و وضعیت موجود با مطلوب فاصله دارد.
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم‌های ملی زنان ایران در سال 1401، گفت: به دنبال مطلوب هستیم و وضعیت موجود با مطلوب فاصله دارد.
داورزنی: هروقت بازنشسته شدم، خودم می‌روم!
داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران بازنشسته شده است و نامه خاتمه کار وی نیز در وزارت ورزش رویت شده اما این اخبار نی‌تواند زمزمه‌هایی برای ماندن داورزنی به شیوه سه سال قبل تاج باشد.
سیدرضا صالحی امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک معتقد است که محمدرضا داورزنی نباید به کار خود در فدراسیون والیبال ادامه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ