اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا فغانی و مهدی سیدعلی، در فصل بعد رقابت های لیگ برتر قضاوت نخواهند کرد.
علیرضا فغانی و مهدی سیدعلی، در فصل بعد رقابت های لیگ برتر قضاوت نخواهند کرد.
با اعلام رئیس کمیته داوران محدودیت سنی برای قضاوت در لیگ برتر همچنان پابرجا است و به این صورت برخی داوران سرشناس از چرخه کنار می‌روند.
رشت- «سید علی آقازاده» با موافقت نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
در پی انتشار توییت‌هایی منتسب به سید علی خمینی او اعلام کرد که در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی فعالیت ندارد.
سیدمهدی سیدعلی با عبور از ۴۵ سالگی و باتوجه به قوانین فوتبال ایران، به پایان کار خود در داوری رسیده است.
سید علی خمینی گفت: اگر معتقدین و ملتزمین به اسلام و انقلاب سال گذشته در رکود بودند، امسال کاملا تغییر کرده‌اند. حتما از پس این رخداد مبارک ما سال‌های آینده شاهد نتیجه بخشی این کار فرهنگی هستیم. البته کار فرهنگی دیربازده است؛ همان طور که این نقص ۳۰ ساله امروز خودش را نشان داده، امروز اگر ما کاری کنیم، ان شاء الله در سال‌های آینده نتیجه‌اش را خواهیم دید. ان شاء الله حرکت به سمت این تحول و کار فرهنگی همگانی به نتیجه خواهد رسید.
کمیته داوران اسامی تیم داوری هشت بازی این هفته لیگ برتر را اعلام کرد.
داور بازی تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر اعلام شد.
26 اسفند دوباره تبدیل به روزی جنجالی برای سیدمهدی سیدعلی شد.
اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان صحنه قابل توجهی را در هنگام رفتن تیم داوری به رختکن رقم زدند.
تمام هنر امام در همین معنا بود. امام از یک شهرستانی بلند شد و درس خواند و یک حکومت ۲۵۰۰ ساله را کنار زد و خودش حکومت جدیدی را تأسیس کرد؛ وقتی نگاه کنید یکی از شخصیت‌های موفق تاریخ است. عامل موفقیت امام، جدای از ایمان به خدا، یک چیز بیشتر نیست و آن هم «اعتماد به مردم» بود؛ که عامل موفقیت ما هم هست.
«هویت ایرانی» امتیازاتی دارد و آن را دست کم نگیریم. جامعه شناسان ویژگی‌های این هویت ایرانی را شماره کرده اند؛ خیلی ملت بزرگی است. تا الآن هر جا این ملت آمده اند، مشکلات را حل کرده اند و تمام در‌ها باز شده است. اگر به ملت مراجعه کردیم، برنده شده ایم و اگر خودمان را تافته جدا بافته دیدیم، باخته ایم؛ کما اینکه گذشتگان باختند. اگر این ملت را ارج و قدر نهادیم و آن طور که هست و شایسته است دیدیم، این ملت جواب خواهد داد و جواب داده است.
پورطباطبایی که در روزهای گذشته پیگیر اخبار مربوط به گزارش مسمومیت دانش آموزان در مدارس و بخصوص مدارس قم بوده، بازداشت شد.
سیدمهدی سیدعلی چند ماه تا خداحافظی از جمع داوران فوتبال ایران فاصله دارد.
سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده‌ایم و امثال ما حفظ کرده‌اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند.
سیدعلی صنیع‌خانی سردار بازنشسته سپاه گفت: خود افرادی که به پایان مماشات و استفاده بیشتر از خشونت توصیه می‌کنند، این نکته را می‌دانند و بعید است اطلاعی از این امر نداشته باشند که هر چه مردم آسیب بیشتری ببینند، کار سخت‌تر خواهد شد و رو به بهبود نخواهد رفت.
آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج روز شنبه در بیمارستان مرکزی(ام آر آی) در شیراز دار فانی را وداع گفت.
تست آمادگی جسمانی دوباره از داوران در حالی برگزار شد که 7 چهره شناخته‌شده جواز قضاوت در لیگ برتر را به دست آوردند.
بیانات رهبر انقلاب در خصوص شهید اندرزگو در سال ۱۳۵۹ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اگر قضاوت دیگری برای پرسپولیس یا آقای گل‌محمدی انجام بدهم، صحنه دربی هیچ تاثیری در سوتم نخواهد داشت اما با چند نفر سر پل صراط کار دارم، چون به من تهمت زدند.
خبرگان رهبری در ۱۴ خرداد سال ۶۸، مهم‌ترین آزمون خود بعد از ارتحال امام خمینی (ره) را انجام دادند و با سربلندی از این آزمون بیرون آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ