یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های بازی دیروز سپاهان مقابل پرسپولیس به تقابل رامین رضاییان با تیم سابق برمی‌گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، بار دیگر شادی گل خاصی را در بازی اینترمیامی برابر شارلوت به نمایش گذاشت.
شادی پس از گل لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تلاش آمریکا برای به دست گرفتن اوضاع این کشور از طریق اقدامات انتقام جویانه علیه بغداد، خبر داد.
گروه انتقام‌جویان سایبری امروز ساعت ۱۸ (به‌ وقت محلی اراضی اشغالی) از شگفتانه جدیدی برای رژیم اشغالگر قدس رونمایی خواهد کرد.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
حمید، شهره را به پلیس لو داد؛ به‌اصطلاح خودشان فروخت. این متهم در بازجویی‌ها برای انتقام‌جویی از زن ۳۸ ساله، نامش را به پلیس داد. از چندی پیش پلیس غرب پایتخت، با شکایت‌های قطاروار سرقت‌های سریالی، مواجه شد. تحقیقات پلیسی کلید خورد. در بررسی‌های صورت گرفته و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق شناسایی شد. زمانی که تصویر متهم جوان با تصاویر آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد، هویت او شناسایی شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از مرگ فردی که اقدام به آتش زدن خانه‌ای در نارمک کرده بود خبر داد و گفت این فرد در همان آتشی که روشن کرده بود، جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت یک شرکت خدماتی در کشور خبر داد.
پمپئو با طرح اینکه همچنان انتظار انتقام‌جویی ایران را دارد، در کتابش نوشته است: «ما می‌دانیم که ایران توانایی عملیات در داخل ایالات‌متحده را دارد بنابراین یک سال و نیم پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز پروتکل‌های امنیتی را حفظ می‌کنم.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت ۲ خواهر از مسافران/ افشای راز یک قتل در تصادف عمدی/ انتقام‌جویی مرگبار از مرد بی‌گناه در زرین دشت/ ماجرای دفن یک جسد با جواز غیر قانونی/ جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز/ ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!/ تله مرد تاجر برای دستگیری سارق آشنا
انتقام‌جویی مرگبار از مرد بی‌گناه در زرین دشت
تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی، بروژ را با چهار گل مجازات کرد و در آستانه صعود به دور بعد قرار گرفت.
تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی، بروخه را با چهار گل مجازات کرد و در آستانه صعود به دور بعد قرار گرفت.
مدافع راست سپاهان روز گذشته هم در ادامه روند فوق‌العاده‌اش عملکرد تحسین‌برانگیزی برابر پرسپولیس داشت.
سردار کیومرث عزیزی فرمانده فراجا شرق تهران گفت: آتش سوزی مجتمع تجاری پردیس انتقام‌جویی شخصی بود ربطی به اعتراضات ندارد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست در سومین هفته از رقابت های لیگ امارات به پیروزی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ