مدیران رئال مادرید اطمینان دارند که می‌توانند در رقابت جذب جود بلینگام، ستاره دورتموند، بر دیگر رقبا غلبه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه احتمال دارد یاسین بونو در ماه های ژانویه و فوریه 13 بازی رئال را از دست بدهد، باشگاه مادریدی روی جذب او برای جانشینی کورتوا به اطمینان کامل رسیده است!
دیپلمات ارشد مجارستانی با معاون نخست وزیر روسیه تلفنی گفتگو کرد و گفت که عرضه نفت روسیه به مجارستان ادامه خواهد داشت.
طبق ادعای Le 10 Sport، کیلیان امباپه این روزها در حال مذاکره با پی اس جی برای دریافت غرامت جدایی است و به رئال مادرید اطمینان داده که خیانت سال گذشته را تکرار نخواهد کرد.
جانلوئیجی دوناروما با وجود انتقادها همچنان دروازه بان شماره یک پی اس جی خواهد بود.
رودی گارسیا درباره اهداف نقل و انتقالاتی ناپولی، آینده ویکتور اوسیمن و جدایی کیم مین جائه صحبت کرد.
در باشگاه پاری سن ژرمن به این اطمینان رسیده اند که رئال در تابستان هیچ پیشنهادی برای خرید کیلیان امباپه ارائه نخواهد داد.
باشگاه رئال مادرید ابراز اطمینان کرده کمیته برگزاری مسابقات لالیگا نیز مثل دادگاه والورده را تبرئه کند.
مدیران بایرن مونیخ اطمینان دارند که آلفونسو دیویس، ستاره این تیم، به رئال مادرید نخواهد رفت.
جک گریلیش اطمینان دارد که منچسترسیتی در بازی برگشت برابر رئال توقف‌ناپذیر خواهد بود و بسیار بهتر از برنابئو کار خواهد کرد.
عدم اطمینان از آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با توجه به شایعات انتقال او به تیم ملی برزیل باعث شده رئال تماس‌هایی با زین‌الدین زیدان برقرار کند.
کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.
کارلو آنچلوتی نگران آینده اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می کند.
کارلو آنچلوتی به این اطمینان رسیده است که در ادامه فصل از زوج آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو در خط دفاع استفاده کند و داوید آلابا پس از بهبودی نیمکت‌نشین خواهد شد.
ژوزه پسیرو، مربی تیم ملی نیجریه، اطمینان دارد که ویکتور اوسیمن می تواند برای تیمی مثل رئال مادرید بدرخشد و برترین گلزن اروپا شود.
به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از پیروزی تیمش برابر بارسلونا در نیمه نهایی کوپا دل ری اطمینان دارد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، با اطمینان گفت که نه رئال و نه هیچ تیمی در فوتبال اسپانیا از حمایت داوران برخوردار نیست.
مربی ایتالیایی رئال اطمینان داد که نه ادواردو کاماوینگا و نه هیچ بازیکن مهم دیگر رئال در انتقالات ژانویه تیم را ترک نخواهند کرد.
فرانکی دی‌یونگ و عثمان دمبله در بازی شب گذشته برابر رئال بتیس به دلیل مصدومیت تعویض شدند ولی مشکل‌شان جدی نیست و به بازی با رئال مادرید خواهند رسید.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، درخواستهای لیورپول را نادیده گرفته است و رئال مادرید بیش از پیش به جذب بلینگام اطمینان دارد.
هوگو سانچز، اسطوره رئال مادرید، می‌گوید اسپانیا عمدا در مقابل ژاپن شکست خورده تا از دیدار با برزیل فرار کند. او این شکست را تاکتیک لوئیس انریکه می‌داند.
گابی‌گل اطمینان دارد که فلامینگو می تواند در فینال احتمالی جام جهانی باشگاه‌ها رئال مادرید را شکست دهد.
در باشگاه رئال مادرید بر این اعتقادند که کارلو آنچلوتی از سوی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا محروم نخواهد شد.
داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال، گفت که اطمینان داشت روبرت لواندوفسکی در بارسلونا می درخشد. او همچنین مطمئن است که کریم بنزما برنده توپ طلا خواهد شد.
مدیران رئال مادرید اطمینان دارند که بند فسخی در قرارداد ارلینگ هالند، ستاره نروژی، وجود دارد که در سال 2024 فعال خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ