جانی اینفانتینو، رییس فیفا، می‌گوید انتقادهای مطرح شده از دولت قطر را می‌پذیرد و امیدوار است که جام جهانی به بهبود این شرایط کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده است، با رئیس فیفا دیدار و گفت و گو کرد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از عملکرد داوران حاضر در رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان 2023 تمجید کرد.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در جریان مسابقات جام جهانی زنان به تاهیتی سفر کرده است.
جانی اینفانتینو، رئیس فدارسیون جهانی فوتبال، در آستانه شروع جام جهانی زنان ترجیح داد در مورد اعتراض برخی تیم ها به پاداش ها سکوت کند.
جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، می‌گوید این نهاد خود را پایبند به حمایت از اکوسیستم فوتبال باشگاهی می‌داند.
جام جهانی زنان در شرایطی از تاریخ 20 جولای تا 20 آگوست در استرالیا و نیوزلند برگزار خواهد شد که جوایز این دوره از مسابقات افزایش چشمگیری داشته است.
جانی اینفانتینو رئیس فیفا اعلام کرد در جام جهانی 2026 برای جلوگیری از سفرهای طولانی تیمهای حاضر در تورنمنت تیمها به چند دسته تقسیم شده و در بازی‌های منطقه‌ای به میدان خواهند رفت.
سرمربی تیم ملی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار جام جهانی قطر دیدار‌هایی را برگزار کردند.
رئیس فیفا در کنگره کافا به نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، تهدید کرد که در صورت منصفانه نبودن پیشنهاد شبکه‌های تلویزیونی اروپایی فیفا از پخش مسابقات جام جهانی 2023 زنان در این قاره خودداری خواهد کرد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از افزایش چشمگیر مبالغ اختصاص یافته به جام جهانی زنان که در تابستان آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، خبر داد.
جام جهانی 2022 قطر و هیجان مرحله‌گروهی، ذهنیت فیفا را تغییر داده و آنها ایده عجیب جیانی اینفانتینو را کنار گذاشته‌اند.
رئیس پیشین فیفا به انتقاد از سیاست های جیانی اینفانتینو، مبنی بر برگزاری جام جهانی با 48 تیم و قالب جدید جام جهانی باشگاه ها پرداخت.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
جام جهانی ۴۸ تیمی با چه فرمتی برگزار می‌شود؟ حتی خود اینفانتینو هم نمی‌داند و می‌گوید بسته پیشنهادی بفرستید!
اینفانتینو همچنین با اعلام اینکه جام جهانی قطر بهترین جام جهانی تاریخ بوده است، اضافه کرد: این دوره از رقابتها بهترین دوره جام جهانی بوده است.
جانی اینفانتینو بار دیگر تاکید کرد که جام جهانی 2022 قطر بهترین جام جهانی تاریخ فوتبال است.
جیانی اینفانتینو رییس فیفا در گفت‌وگویی اختصاصی با beIN SPORTS گفت میزبانی قطر از جام جهانی، جهان را به خود خیره خواهد کرد.
سازمان عفو بین‌الملل سخنرانی پرمناقشه جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در آستانه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر را محکوم کرد.
سازمان عفو بین‌الملل سخنرانی پرمناقشه جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در آستانه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر را محکوم کرد.
رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در نشست خبری در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به طرح مواضع خود درباره مسائل مختلف مرتبط با این رقابت‌ها پرداخت.
جانی اینتفانتینو، رییس فیفا، صحبت‌های عجیبی را در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر مطرح کرد.
جانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال، با اشاره به جنگ‌ روسیه و اوکراین، پیشنهاد کرد در طول یک ماه برگزاری جام‌جهانی اسلحه‌ها زمین گذاشته شود و عداوتی وجود نداشته باشد.
اهمیت و سروصدای فوتبال در حدی هست که از کشیده‌شدنش در هر منازعه پرسروصدایی تعجب نکنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ