کاشف محمد صلاح پس از مدت‌ها دست و پنجه کردن با بیماری، روز گذشته درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره خط دفاعی تراکتور در دیدار تدارکاتی تیمش با اولین مربی و کاپیتانش رودررو و خاطراتش را مرور کرد.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
امیر محمد گلزاده عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ایتالیا در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2023 را از آن خود کرد.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
لئوناردو ژاردیم هدایت تیم فوتبال الریان را بر عهده گرفت تا سال بعد در لیگ ستارگان قطر مربیگری کند.
خلیل البلوشی، گزارشگر و مفسر مشهور فوتبال، می‌گوید برادر نابینایش استعداد او در این حرفه را کشف کرده است.
محمود افشاردوست، مربی تیم ملی درباره خداحافظی امیر غفور اظهار نظر کرد.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
«یوسف هاشمی زاده» کاشف برنج گیلانی هاشمی در سن ۷۴ سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.
هر کس اعتراض کند مفسد فی‌الارض است. اعتراض کردن و کشف حجاب امروز جرم شده. ولی کسی که بخورد و فساد کند و انبوه و انبوه مال مردم را ریالی و دلاری جابه‌جا کند آن جرمش چیست؟ شما دو نفر و سه نفر را گرفتید و گفتی سلطان سکه هستند و اعدام کردی. آن موقع سکه دو میلیون بود. چند روز پیش از ۳۰ میلیون رفت بالاتر. چه کسی را می‌خواهید بگیرید؟
مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید درخشش محمد عمری این نوید را می‌‌دهد که فوتبال ایران بعد از سال‌ها یک پدیده کشف کرده است.
انسان‌ها برای اولین بار در حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ سال پیش وارد آمریکای شمالی شدند. اما چگونگی رسیدن آن‌ها به این سرزمین، یکی از طولانی‌ترین بحث‌ها در باستان‌شناسی است.
مردادماه سال ۹۲ مردی در تماس با پلیس مدعی شد از خانه برادرش در منطقه اندیشه بوی تعفن به مشام می‌رسد. پس از حضور مأموران در محل، وقتی آنان با مجوز قضایی وارد خانه شدند در بررسی‌های اولیه جسد مرد میانسالی به نام محمود را که با ضربات چاقو کشته شده و زیر پتو بود، کشف کردند.
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: کشف حجاب در قانون ما جرم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهد آمد.
ارسلان مطهری در اولین حضور خود به عنوان بازیکن ثابت طی فصل جاری موفق شد نخستین پاس گل خود را تقدیم محمد محبی کند.
صبح شنبه ۱۶ مهر مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از کشف جسد مردی داخل گونی خبر دادند. بدنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی راهی محل حادثه در نزدیکی میدان ونک ورودی بزرگراه کردستان شد.
شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیر امسال مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در تماس با محمد وهابی بازپرس کشیک ویژه قتل از کشف پیکر خونین مردی جوان در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. تیم جنایی راهی محل شده و جسد مرد ۴۲ ساله را در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند.
صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.
محمد سمیع‌زاده نیکو، دانشجوی دکتری الکترونیک دانشگاه پلی‌تکنیک لوزان در سوئیس، طی مشاهده‌ای تصادفی متوجه شد اکسید وانادیوم رفتاری شبیه به نورون‌ها دارد.
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ