«نادر میرزا قاجار» نواده «فتحعلی شاه قاجار» به قیمه بادمجان ارادت ویژه داشته و نوشته است: «و بدان‌گاه که بادنگان [بادمجان]بُوَد، قیمه بادنگان بهترین خورش‌هاست... بادنگان‌های سرخ‌کرده بدان افکنند تا نیک پخته گردد و نیک‌ترین خورش‌هاست.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوروش بزرگ یا کوروش کبیر، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد.
برای نادر جهانبانی، جایگاهی فراتر از جایگاه حقیقی دوران خدمتش در ارتش شاهنشاهی ساخته شده است؛ جایگاهی که هدف از تبلیغ آن، امر دیگری به نظر می‌رسد.
انگیزه تجار و صرافان در مخالفت با بانک زیاد و چندجانبه بود. آن‌ها به‌صورت مجرد، مخالف بانک نبودند و از مزایای داشتن بانک به درستی آگاه بودند؛ اما می‌خواستند بانک ملی توسط آن‌ها اداره شود نه توسط خارجیان این‌ها احساس می‌کردند که با شرایط و امور تجاری کشور آشنایی بیشتری دارند؛ بنابراین نیاز‌های کشور را بهتر از رقبای جدید که نسبت به این شرایط و امور غریبه بودند، درک می‌کردند.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده خودرو کادیلاکی را می‌بینیم که به گفته راوی به سفارش گارد شاهنشاهی ایران به تعداد بسیار محدود ساخته و به ایران صادر شده است.
در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده خودرو کادیلاکی را می‌بینیم که به گفته راوی به سفارش گارد شاهنشاهی ایران به تعداد بسیار محدود ساخته و به ایران صادر شده است.
جاده کوهستانی کن و سولقان چه از نظر طبیعت‌گردی و شکارگاه شاهنشاهی و چه زیارت و سیاحت به سمت امامزاده داوود (ع) از جذاب‌ترین مسیر‌های گردشگری شاه قاجار بود.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر دشمن با تحریم اقتصادی و هجمه نظامی و مشکلات دیگر عرصه را بر مردم تنگ کرد و ملت گفتند خدا و دین نمی‌خواهیم بلافاصله همه چیز سقوط می‌کند و خدا نیز از یاری این مردم دست بر می‌دارد.
برای با حجاب شدن بانوان نیاز به اجبار و الزام قانونی نبود. کارآمدی مذهب و روحانیت در برچیدن نظام شاهنشاهی و جایگزینی نظام اسلامی متکی بر آرای ملت کافی بود تا دل‌های پاک دختران و زنان را به "استقبال از حجاب" وادارد، و پسران و مردان را برای دفاع از سرزمین و انقلاب به جبهه‌های نبرد و "استقبال از شهادت" گسیل دارد
آنچه امروز جریان دارد محصول شکست‌های پی‌درپی آمریکا است، زیرا با سقوط نظام شاهنشاهی، تکیه‌گاه اصلی اجرای سیاست‌های آمریکا از میدان خارج شد و بخش عمده‌ای از سیاست‌های آمریکا در منطقه و جهان ابتر ماند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیان حقایق تاریخ از گذرگاه میراث فرهنگی صورت می‌گیرد ولذا مدیران این عرصه باید وجهه ستم‌شاهی تاریخ شاهنشاهی پهلوی را به‌دقت تبیین کنند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن سه محور اصلی را دنبال می کند گفت: موضوع اول این است که به مردم القا کند بی جهت انقلاب کردید و نظام شاهنشاهی به سمت دروازه های تمدن پیش می رفت و همه مشکلات ناشی از انقلاب است که این گزاره به صورت مستمر در تولیدات رسانه‌ای دشمن وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ