مقامات تونس در پی تصمیم دولت مغرب برای فراخواندن سفیر خود از این کشور، در اقدامی تلافی جویانه سفیر تونس در رباط را جهت مشاوره فراخواندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی رسمی سندیکای اصناف تونس بر مخالفت گسترده مردم این کشور با روند عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و مقاومت آنها در برابر این اقدام تاکید کرد.
روبرتو تورس، ستاره فولاد، برای حضور در کنار بازیکنان اوساسونا در فینال کوپا دل ری برابر رئال مادرید به اسپانیا سفر کرده است.
رئیس‌جمهور تونس سفیر این کشور در سوریه را ۱۱ سال پس از قطعی روابط منصوب کرد.
پوشش خبری دربی تهران با توجه به علاقه رسانه‌های مختلف برای پرداختن به این مسابقه سخت‌تر از سایر مسابقات لیگ برتر است.
وزیر خارجه سوریه پس از الجزایر عازم تونس خواهد شد تا روند از سرگیری روابط میان دو کشور روند پرشتابی به خود بگیرد.
منابع آگاه الجزایری اعلام کردند که وزیرخارجه سوریه در سفر به تونس سفارت این کشور در تونس را بازگشایی کرده و سپس به الجزایر می رود.
سوریه تصمیم به بازگشایی سفارت خود در تونس و تعیین سفیر در این کشور واقع در شمال آفریقا گرفت.
بدنبال احیای مناسبات دیپلماتیک کشورهای عربی با سوریه، دولت تونس نیز مراحل تعیین سفیر جدید خود در دمشق را آغاز کرد.
رئیس جمهور تونس بر ضرورت اعزام سفیر این کشور به دمشق و تقویت روابط با سوریه تاکید کرد.
ناصر نعمتی، مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد، در صفحه توییتر خود از کشف یک کانال زیرزمینی در حفاری خط سه قطار شهری خبر داده و مدعی شده است که محیط در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته تا ارزش تاریخی سازه و سایر موضوعات مورد بررسی قرار گیرد.
روبرتو تورس، کاپیتان تیم اوساسونا امروز در آخرین کنفرانس مطبوعاتی‌اش، کدهایی داد که ثابت می‌کند او آماده سفر به ایران‌ برای پوشیدن پیراهن سرخ است.
تیم ملی سابر کشورمان قرار است از 23 دی ماه در مسابقات جهانی تونس شرکت کند و به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی قرار نیست در این سفر حضور داشته باشد.
تیم فوتبال تونس با نتیجه یک بر صفر برابر فرانسه مدعی اول قهرمانی جهان به پیروزی رسید اما از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
تونسی‌ها از همان ابتدا فشار را روی دروازه فرانسه ایجاد کردند که منجر به گل زیبا اما آفساید آن‌ها شد.
تیم‌های ملی فوتبال تونس و استرالیا از گروه D و از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هم رفتند.
فهرست تیم ملی تونس برای حضور در جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.
ملی پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال تونس خواهند رفت. این دیدار در تاریخ 16 نوامبر (چهارشنبه 25 آبانماه) در دوحه قطر برگزار می شود.
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
قیس سعید، رئیس جمهور تونس خطاب به مقامات آمریکایی گفته است که کشورش هرگونه مداخله در امور داخلی دیگران را رد می کند.
منابع محلی لیبی از افزایش شمار جان باختگان درگیری ها در پایتخت این کشور به ۱۲ نفر خبر داده و اعلام کردند رئیس شورای ریاستی لیبی سفر خود به تونس را نیمه تمام گذاشته و به طرابلس بازگشته است.
مراکش سفیر خود از تونس را به دلیل دیدار رئیس جمهور این کشور با رهبر جبهه پولیساریو فراخواند.
این مسیر برای تعمیرات تونل کندوان البرز در ۴۸ ساعت به طور کامل به روی وسایل نقلیه موتوری بسته می‌شود و مسافران و مردم بومی می‌توانند برای سفر به خارج از مازندران از مسیر‌های جایگزین فیروزکوه، هراز و رشت استفاده کنند.
ساخته ترنس مالیک همچون دیگر آثار این فیلمساز و فیلسوف، فضایی منحصر بفرد را پیش روی تماشاگر قرار می‌دهد که کمتر مشابهش را می‌توان در سالن سینما دید، ولی بی‌شک این اثر جزو آثار برتر مالیک نیست و حتی در میانه لیست آثارش با رده بندی کیفی، قرار نمی‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ