تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در قرعه‌کشی مسابقات بین قاره‌ای رقیبان خود را شناخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشرطه عراق حضور شگفت‌انگیزی در بین چهار تیم برتر جام باشگاه‌های عرب داشته است.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی از صبح امروز با حضور اکثر مدعیان داخلی و تعداد کمی از کشتی گیران خارجی در ارومیه آغاز شد.
اعضای کادر فنی تیم ملی دو بازی نیمه نهایی جام حذفی بین تیم های استقلال – نساجی و هوادار – پرسپولس را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
صحبت‌های علی اصغر مدیرروستا در حاشیه دیدار دوستانه بین پیشکسوتان تیم ملی و منتخبان هما
مسابقات جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج فارس) طی روزهای پنجم و ششم اسفندماه با حضور تیم های خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.
رقابت های بین المللی شطرنج جام کاسپین در بخش بلیتس با قهرمانی طباطبایی به پایان رسید در حالی که سوپر استاد بزرگ شطرنج ایران هم در این رقابت ها حضور داشت.
رئیس فدراسیون جودو، گفت: مسابقات جودو بین باشگاهی را با حضور 14 تیم داخلی و خارجی برگزار خواهیم کرد و حضور روس ها در این مسابقات کیفیت رقابت ها را بالا خواهد برد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون از اعلام آمادگی 32 کشور خارجی در مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر خبر داد.
درحالیکه بین بنفیکا و چلسی تنش شدیدی بر سر انزو فرناندز درگرفته است امشب نام این ستاره آرژانتینی امشب در فهرست نهایی بنفیکا برای دیدار با پورتیموننزه حضور نداشت.
علیرضا فغانی با حضور در لیست بین المللی استرالیا همچنان به فعالیت خود در عرصه داوری جهان ادامه می دهد.
رئیس فدراسیون بدمینتون به برگزاری مسابقات انتخابی جام فجر اشاره کرد و گفت: مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون دارای رنک جهانی است و در سال آینده صاحب رنک المپیک نیز خواهد شد.
یوتو ناگاتومو مدافع تیم ملی ژاپن با حضور در بازی برابر کاستاریکا به یک رکورد تازه و جالب در بین بازیکنان آسیایی دست پیدا کرد.
در بین تیم های مطرح و شناخته شده دنیای فوتبال، ۷ تیم نتوانستند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کنند و باید از تلویزیون دیدارهای این رویداد مهم را تماشا کنند.
نشست هماهنگی بین نهادهای دخیل در امر آماده سازی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی به میزبانی وزیر امور خارجه و سایر مسئولین عالی رتبه برگزار شد.
فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسیر آماده سازی برای حضور در جام بین قاره ای در امارات را اعلام کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ۱۰ تا ۱۴ آبان در جام بین‌قاره‌ای حضور می‌یابد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در قرعه‌کشی مسابقات بین قاره‌ای رقیبان خود را شناخت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای که با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای که با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می شود، شرکت می کند.
رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر در گفتگوی ویدئویی با مدیرعامل کانون ایران در خصوص همراهی قطر برای حضور ایران در نمایشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام آمادگی کرد.
رسانه های صهیونیست شامگاه چهارشنبه مدعی تماس های مستقیم بین مقامات این رژیم و قطر به منظور حضور صهیونیست ها در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر دادند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دو هفته دیگر با حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان در مهمترین آوردگاه بین المللی و رسمی سالجاری به میدان خواهد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ