امیرحسین زارع برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد با تیم پتروپالایش تاکستان قزوین قرارداد بست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی‌گیر سنگین‌وزن آزادکار تاکید کرد به دلیل مسافت زیاد روستای‌شان تا سالن کشتی، تمرین در خانه برایش سخت بود و حالا در اردوی تیم ملی شرایط خوبی را تجربه می‌کند.
حسن یزدانی از مسیر ارومیه به تیم ملی می‌رسدحسن یزدانی و امیرحسین زارع این شانس را دارند تا در جام تختی دوبنده تیم ملی را در سال ۲۰۲۳ تصاحب کنند.
حسن یزدانی و امیرحسین زارع این شانس را دارند تا در جام تختی دوبنده تیم ملی را در سال 2023 تصاحب کنند.
امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد پس از بخشیده شدن از سوی کادر فنی، به تمرینات بازگشت.
بعد از یک روز جنجالی در فدراسیون کشتی به خاطر درگیری در اردوی تیم ملی، امیرحسین زارع مورد بخشش قرار گرفت.
تقریبا 24 ساعت بعد از انتشار خبر اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی، پدر او ادعا کرده این کشتی گیر به اردو بازگشته است.
امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک که روز گذشته رسانه‌ها به عنوان اقدام «غیراخلاقی» اعلام کرده و از اردوی تیم ملی کشتی آزاد کنار گذاشته شده بود از صبح امروز سه‌شنبه زیر نظر پژمان درستکار تمرینات خود را در تهران ادامه می‌دهد.
امیرحسین زارع در‌حالی اولین اتفاق جنجالی سال را در کشتی رقم زده که پیش از این هم حداقل یک مورد درگیری در اردوی تیم ملی کشتی رقم خورده، ولی رسانه‌ای‌نشدن آن درگیری باعث بخشش طرفین در فاصله کوتاهی شد تا آن‌ها دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کنند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تصمیم‌گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تصمیم‌گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی‌گیر سنگین‌وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.
سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد درگیری رخ داده بین دو عضو تیم ملی گفت: تصمیم گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.
امیرحسین زارع به دلیل درگیری در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم ملی با یکی از هم تیمی های خود موقتا از اردو کنار گذاشته شد.
نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت های رنکینگ کرواسی دست یافت.
امیرحسین زارع با نتیجه ۹ بر ۲ حریف مجارستانی خود را شکست داد و راهی دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد کرواسی شد.
سخنگو فدراسیون کشتی با بیان اینکه اعزام نشدن حسن یزدانی و امیرحسین زارع در راستای استراتژی کادر فنی برای انتخابی تیم ملی است گفت: این ۲ کشتی‌گیر در جام تختی و یک تورنمنت دیگر شرکت خواهند کرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با دستور کادرفنی حسن یزدانی و امیر حسین زارع به مسابقات جام جهانی کشتی آزاد اعزام نمی‌شوند.
امیرحسین زارع ماه آینده در قرقیزستان با کشتی‌گیر مغولستانی که در مسابقات جهانی بلگراد نایب قهرمان جهان شد، کشتی خواهد گرفت.
امیررضا معصومی هم به تیم تاکستان پیوست تا امیرحسین زارع رقیبی جدی در لیگ برتر کشتی نداشته باشد!
امیرحسین زارع برای شرکت در لیگ برتر به تیم پتروپالایش بلیش تاکستان پیوست.
اتفاقی که برای زارع افتاد تلخ، اما تکراری بود. در اسفند سال ۱۳۸۷ فردین معصومی مقابل علی عیسی‌اف در فینال وزن ۱۲۰ کیلوگرم قهرمانی جهان مقابل رقیبش قرار گرفت. کشتی‌گیر ایران تا ۱۲ ثانیه پایانی برنده مسابقه بود و کادرفنی خواهان مدیریت کشتی بودند. با این حال کشتی‌گیر اهل ماسل اقدام به اجرای فن کرد که توسط رقیب با تجربه آذربایجانی تنبیه شد
آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی رقابتهای قهرمانی جهان به مدال ررنز دست یافت.
در ادامه رقابت‌های جهانی کشتی آزاد، امیرحسین زارع به نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.
سنگین‌وزن کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و به یک چهارم صعود کرد.
عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع را 4 کشتی‌گیری عنوان کرد که در مسابقات جهانی 2022 برای قهرمانی روی تشک خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ