سیدبندی تیم‌های ملی قاره اروپا برای حضور در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آلمان مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی…
ماه گذشته اینتر میامی اعلام کرد لیونل مسی را به خدمت گرفته ولی چرا مسی هنوز قرارداد جدید خود را با این باشگاه امضا نکرده است؟
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
6 هوادار والنسیا به اتهام توهین نژادپرستانه علیه وینیسیوس جریمه مالی شده و یک سال از حضور در ورزشگاه محروم خواهند بود.
سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد، جنگ در سودان به بی خانمان شدن حدود 2.5 میلیون نفر در سراسر این کشور و پناهنده شدن حدود 550000 سودانی به کشورهای همسایه منجر شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: اعلام مکان‌های تردد سگ‌های ولگرد و بلاصاحب از طریق سامانه ۱۳۷ فراهم شده است.
یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.
بخشدار و نیز شهردار ناپل اعلام کرده اند که اگر امروز یا فردا قهرمانی ناپولی مسجل شود، در مناطقی خاص از شهر از جمله اطراف فرودگاه، تردد ممنوع خواهد شد.
اولین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
توماس زیلیاکوس امروز اعلام کرد که از رقابت برای خرید منچستریونایتد کناره‌گیری کرده است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو برغم مخالفت کشورهای غربی، خواهان دسترسی به نتیجه تحقیقات مربوط به حادثه خطوط لوله گازی نورد استریم است.
براساس اعلام مرکز ملی فضای مجازی گزارش بررسی و ارزیابی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات که از سوی وزارت ارتباطات ارائه شده است به زودی و در آینده ای نزدیک منتشر می شود.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: گزارش وزارت ارتباطات از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات، هنوز تکمیل نشده و در دست بررسی است.
فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرد که در مسابقات قهرمانی ملت های آفریقا(CHAN) که در الجزایر برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.
گزارش زنده از فینال جام‌جهانی قطر | اعلام ترکیب فرانسه و آرژانتین
قوه قضاییه اعلام کرد که حال جسمی «آرش صادقی» مطلوب است و علائم خاصی از بیماری ندارد.
رییس ناسا اعلام کرده بود که مجموع گاز متان آزادشده در این سه کانون (شهر بندری هزار - نیومکزیکو و جنوب تهران) بیش از ۷۷ هزار کیلومتان در ساعت است؛ از سایت «هزار» در هر ساعت ۵۰ هزار و ۴۰۰ کیلو (۵۰۴۰۰ کیلو) از سایت «نیومکزیکو» در هر ساعت ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلو (۱۸۳۰۰ کیلو) و از سایت تهران در هر ساعت ۸۵۰۰ کیلو متان آزاد می‌شود.
آلیو سیسه، مربی سنگال، فهرست نهایی تیمش برای جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
صندوق بین‌المللی پول در گزارشی اعلام کرده زمستان امسال بیش از نیمی از اقتصادهای اروپایی به خاطر تاثیرات جنگ، رکود را تجربه خواهند کرد.
منابع عبری زبان گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تیم مذاکره کننده این رژیم توصیه کرده است با ملاحظات لبنان درباره توافق ترسیم مرز دریایی مخالفت کند.
باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که در فصل گذشته هم زیان خالص و هم بدهی باشگاه نسبت به گذشته افزایش داشته است.
رئال مادرید با اعلام مجله فوربس، ارزشمندترین باشگاه فوتبال دنیا معرفی شد و این عنوان را از بارسلونا پس گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت:اگر شهرداری تهران در زمینه ترافیک اقدامی انجام داده تقاضا داریم که گزارش خود را ارائه دهد.
اتحادیه فوتبال اروپا امروز اعلام کرد که برای پاری سن ژرمن، مارسی، موناکو، بشیکتاش، میلان، یوونتوس، اینتر و رم جریمه مالی در نظر گرفته است. تراز مالی این هشت باشگاه در سه سال گذشته منفی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ