ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، می‌گوید رم با هدایت ژوزه مورینیو امسال شگفتی‌ساز اصلی سری آ خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر، مخالف بازگشت روملو لوکاکو به به نراتزوری است.
ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر، احساس می‌کند که روملو لوکاکو بل مذاکره با یوونتوس به اینتر خیانت کرده است.
ماسیمو آمبروزینی، ستاره سابق میلان به تمجید از عملکرد ناپولی پرداخت.
بحث و گفت‌‌‌وگو درباره مسائل باقی‌‌‌مانده پادمانی و نیز برخی موارد از اختلاف‌نظرهای فنی و حقوقی میان ایران و آژانس در دستور کار دو دور مذاکره میان گروسی و اسلامی بود. هیات‌‌‌های فنی و کارشناسی آژانس نیز به سرپرستی ماسیمو آپارو معاون پادمانی گروسی در یکی دو هفته اخیر در تهران بوده و مذاکرات کارشناسی در مورد مباحث فوق را انجام دادند.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم.
ماسیمو فررو، رییس سابق باشگاه سمپدوریا، می‌گوید با تهدید جدی مرگ روبرو شده و به شدت از این موضوع ترسیده است.
ماسیمو آپارو، معاون پادمانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در طول این سفر علاوه بر مذاکرات با هیات ایرانی مرکب از معاون بین‌الملل، حقوقی و مجلس وزارت امور خارجه و مدیر کل خلع سلاح و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
یک اتفاق عجیب در ایتالیا رخ داده و ماسیمو تارانتینو، مدافع ایتالیایی، در نقش قهرمان ظاهر شده است.
ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، می‌گوید نراتزوری فصل گذشته قهرمانی سری آ را با دستهای خودش به میلان تقدیم کرده و این اتفاق امسال نباید تکرار شود.
ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر، می‌گوید از اخبار درباره درگیری بین اینزاگی، سرمربی نراتزوری، و بازیکنان این تیم نگران است و این را برای اینتر بسیار خطرناک می‌داند.
ماسیمو مائورو، هافبک سابق یوونتوس، به انتقاد از رفتار کریستیانو رونالدو در دوران حضور در این باشگاه پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ