گویا دبیر معتقد است که توفیق جهانی کشتی گیران این استان در رقابت‌های جهانی سال گذشته و امسال، بیشتر از تاثیر برنامه‌های محمدیان، به نبوغ ورزشکاران و ژن کشتی این خطه پهلوان خیز برمی‌گردد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم ترحیم برادر آیت الله علم الهدی در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. شامگاه جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم در سن ۸۳ سالگی درگذشت.
پناهیان اظهار کرد: وقتی وکیل امام حسن عسکری (ع) از ایشان می‌پرسد که کدام مسجد را ابتدا بنا کنم، ایشان می‌فرمایند که ابتدا مسجد روستای رحق را بنا کنید، مردم این منطقه در روستایی زندگی می‌کنند که امام معصوم (ع) به اینجا عنایت ویژه داشته است.
رئیس‌جمهور در حکمی «محمود عسکری آزاد» را به عنوان دستیار خود منصوب کرد.
رئیس‌جمهور در حکمی «محمود عسکری آزاد» را به عنوان دستیار خود منصوب کرد.
محمد عسکری در جریان پیروزی پرگل ایران برابر بلاروس درخشید.
عسکری با ذکر اینکه ابعاد این ماجرا هنوز مشخص نیست، عنوان کرد: برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.
حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.
حسن عسکری فرماندار سنندج اظهار کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت فوت مصرف مواد مخدر و یا روانگردان‌ها بصورت اتفاقی و یا خودکشی بوده است.
مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر در خصوص لغو بازی تیمش با خیبر خرم‌آباد توضیحاتی ارائه داد.
وزنه‌بردار ایران در رقابت دسته 61 کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در رده یازدهم قرار گرفت.
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در رده سوم گروه B دسته 61 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد.
رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا برای نمایندگان ایران از امروز آغاز شد که طی آن مجید عسکری به مقام سوم گروه B مسابقات دست یافت.
وزنه‌بردار دسته 61 کیلوگرم کشورمان در رده نخست حرکت یک‌ضرب گروه B در مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: با وجود مصدومیت و برای کمک به تیم ملی در رقابتهای قهرمانی به میدان خواهد رفت.
آیت الله علوی بروجردی گفت: آقا امام عسکری صلوات‌الله و سلامه‌علیه حق بزرگی به گردن ما دارند. معلم بزرگی برای ما هستند. یاد بگیریم با همه، حتی آن‌هایی که کج رفتند، حتی آن‌هایی که منحرف شدند، رهایشان نکنیم. بار‌ها گفته‌ام که ما برای همۀ این‌ها پدر هستیم. این‌ها بچه‌های ما هستند. علوی است؟ منحرف است؟ بی‌حجاب است؟ بسیار خوب! بچه‌های ما هستند یا نیستند؟
منابع عراقی از مشارکت شمار زیادی از دوستداران اهل بیت(ع) در مراسم  عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرمین عسکرین در سامراء خبر دادند.
فردا چهارشنبه میلیونها عزادار در سامراء ، در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) به سوگ آن حضرت خواهند نشست.
وزیر کشور و نیز جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق به منظور اطلاع از آخرین آمادگی ها از سوی فرماندهی عملیات سامراء برای تامین امنیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) وارد سامرا شدند.
در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و فروکش کردن نا آرامی‌ها اخیر در عراق، سفر کاروان‌های اعزامی سازمان حج و زیارت به شهرهای زیارتی کاظمین و سامرا از سرگرفته شد.
فدراسیون کشتی از انتصاب سرپرست جدید برای هیات کشتی مازندران خبر داد.
حسین محمدیان، فرزند عسگری محمدیان یکی از مهم‌ترین کشتی‌گیران ایران در دهه 1360 است.
برنامه ریزی صحیح در زندگی موجب رشد اقتصادی شده و از زیرساخت‌های توسعه اجتماعی و بالندگی اقتصادی یک جامعه محسوب می‌شود. در سیره امام حسن عسکری علیه السلام در این رابطه، نکات قابل توجهی وجود دارد که در زیر نمونه‌ای از آن را می‌خوانیم.
رابطه تنگاتنگ و صحیح آن حضرت با خداوند متعال و معجزات و کراماتی که به دست آن بزرگوار به ظهور و بروز رسیده و در امامت آن حضرت متجلّی است، نشان از جایگاه بلند و شأن رفیع آن امام همام در نزد خداوند متعال دارد؛ خداوندی که آن حضرت را برای تصدّی عهد امامت خود برگزید و او را پیشوای جامعه قرار داده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ