نورنیوز نوشت: حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در واکنش به مذاکرات میان ایران و آمریکا برای آزادی زندانیان نوشت: شرایط در حال تغییر است.
اگر آب به موقع به گیاه نرسد پس از مدتی با علائم تشنگی گیاه مواجه خواهید شد. یکی از شایع‌ترین علائم تشنگی گیاه زردشدن برگ‌های آن است. در این اینفوگرافیک با نشانه‌های کم‌آبی و پرآبی گیاهان آپارتمانی و نکاتی درباره میزان مناسب نور برای آن‌ها آشنا می‌شوید. گیاهان آپارتمانی وقتی آب کافی دریافت نکنند به سرعت واکنش نشان می‌دهند، اما از کجا بفهمیم که گیاه آب کافی دریافت نکرده است؛ این علائم نشان‌دهنده آن کدامند و راه درمان یا نجات گیاه چیست؟
وقتی پوست بدن انسان پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید واکنش نشان می‌دهد و علائمی شبیه خارش، دانه قرمز و سوزش، تاول و ... بروز می‌دهد، آفتاب زدگی یا حساسیت به نور آفتاب اتفاق افتاده است.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در واکنش به حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان نوشت: خون پاک شهیدان مدافع امنیت بدون تقاص نخواهد ماند.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به تغییر رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.
محققان یک جوهر واکنش دهنده به نور جدید ابداع کرده اند که رنگ آن برحسب نیاز تغییر می کند.
در وقایع مشابه هیچ دولتی مسئولیت حوادث را نپذیرفته. آمریکا به فرمانده ناو وینسنس که هواپیمای ایران را زد مدال داد.
نورنیوز رسانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار توئیتی در مورد ادعای غنی سازی ۸۴ درصدی توضیح داد.
روکش تقویت کننده نور زمانی که در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، نور را جذب می‌کند و به کمک رطوبت موجود در هوا واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند. مواد طبیعی به جا مانده از اثر انگشت، پس ماند‌های روغن و چربی مواد خوراکی در طول این واکنش تجزیه می‌شوند. پس از پایان این واکنش همه چیز خشک و همانند غبار ناپدید می‌شود.
طی یک تحقیق سلول های مغز انسان در مغز موش پیوند زده شد که می تواند نسبت به محرک بصری مانند نور واکنش نشان دهد.
ضرغامی در توئیتی نوشت: در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن افتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبّه‌ی نور دانسته و دیگران را رنگ‌بندی می‌کنند، مرزبندی دارم. ملت از این رنگ‌بندی‌ها خیری ندیده است!. ‏در مورد انتخابات بدانید که اجمالاً ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است؛ در سال ۱۴۰۸ من هفتاد سال دارم و مناسب این مسؤولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت آنان در مورد خودم دارم. ‏
«نورنیوز»، رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به حادثه امروز در سفارت آذربایجان واکنش نشان داد.
نورنیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به آتش‌سوزی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و حمله به کامیون‌های حمل سوخت در مرز سوریه واکنش نشان داد
نورنیوز به حضور رائفی پور در صداوسیما انتقاد تندی کرد.
رسانه شورای عالی امنیت ملی به انتقادات از پنهان بودن جزئیات مذاکرات واکنش نشان داد.
عضو فقهای شورای نگهبان گفت:‌ بعد از نماز برخی نمازگزاران محترم جمعه گفتند که در خطبه قبل گفته‌اید، بنابراین تردیدی ندارم که این جمله سبق لسان و ناخواسته بوده است. از خداوند می‌خواهم که دل‌های همه ما را به نور ایمان منور کرده و ما را در صراط بندگی خود استوار فرماید.
اقدام دولت برای تخصیص وام ودیعه مسکن، راهکاری است که مطرح شده است. این در حالی است که طبق رویه گذشته، مهم‌ترین مشکل متقاضیان این تسهیلات، کارشکنی‌های سلیقه‌ای در شعب بانکی است. بانک‌هایی که طبق قانون بایستی در مجموع ۴۰ هزار میلیارد تومان وام اجاره پرداخت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ