آلیو سیسه تیم ملی سنگال را با همان سیستم بازی برابر بولیوی، مقابل ایران به میدان خواهد فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال سنگال و ستاره جدید تیم فوتبال النصر عربستان مهمان خانه خدا شد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پس از انتقال سادیو مانه به النصر می‌گوید بخشی از مسئولیت ناکامی این ستاره سنگالی در بایرن به عهده او است.
سادیو مانه، بازیکن بایرن مونیخ، با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده است.
رئیس فدراسیون می گوید اگر پول هم داشتیم اعتقادی به جذب بازیکنانی مثل رونالدو نداریم.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، به پیشنهاد النصر جواب منفی داد تا همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.
گری نویل می‌گوید وضعیت فعلی سادیو مانه در بایرن مونیخ برای او شگفت‌انگیز است و نمی‌تواند درک کند که چرا انتقال این ستاره سنگالی به بایرن ناموفق بوده است.
بایرن مونیخ در روزی که مانه پاس گل اول تیمش را مقابل تیم سابقش ارسال کرد و سانه هم گل دوم را به زیبایی زد، 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را به دست آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر است، در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد پیکان را شکست دهد و صدر جدول را از رقیب اصلی‌اش پس بگیرد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، توجیه عجیبی درباره نخریدن مهاجم توسط این باشگاه پس از جدایی روبرت لواندوفسکی دارد.
درگیری سادیو مانه و لروی سانه، دو ستاره بایرن مونیخ، توجه بسیاری را به بحث دعوای بازیکنان هم تیمی و تبعات یا مزایای آن جلب کرده است.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از طی کردن دوران محرومیت و عدم حضور در تمرینات بار دیگر امروز به جمع هم تیمی‌هایش برگشت.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که ستاره سنگالی تیمش با چه جرایمی روبه‌رو شده است.
یک رسانه آلمانی مدعی شد سادیو مانه و لروی سانه دو بازیکن بایرن مونیخ دیشب بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی با هم درگیر شدند و مانه با مشت به صورت لروی سانه کوبیده است.
یزدی خواه گفت: از جهت اقتصادی ما هنوز هیچ آمار رسمی نداریم که چند درصد از مردم در این فضا مجازی کسب و کار دارند، شما می گویید دو میلیون هستند، اما من می گویم صد هزار نفر هستند یعنی هیچ مبنایی وجود ندارد، ما نه مبنای مالیاتی داریم و نه مبنای آماری. این‌که بگوییم چون اینستا بسته شده پس کسب و کار آنها هم نابود شده، ما چنین چیزی را قبول نداریم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است.
سرمربی فولاد گفت ما 2 موقعیت خوب برابر هوادار داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
ستاره تیم ملی فوتبال سنگال که جام جهانی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد نخستین پیام خود را منتشر کرد و به حمایت از هم تیمی‌های خود پرداخت.
ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه تیم ملی هلند، اذعان داشت بابت مصدومیت سادیو مانه ناراحت شده است.
ابراهیم فیاض گفت: جز همراهی چاره‌ای وجود ندارد؛ شوک وارد شده، جدی است. من خود را در داخل جمهوری اسلامی تعریف می‎کنم و درباره این موضوع حرف می‌زنم. خیلی‌ها هم مثل من فکر می‌کنند منتها زمان می‌برد که به این نتیجه برسند. ما نه تئوری داریم نه استراتژی، دانشگاه‌های ما به شدت عقب مانده‌اند و در دانشگاه درس خواندن به‌شدت بی‌معنا شده است.
ابراهیم فیاض گفت: جز همراهی چاره‌ای وجود ندارد؛ شوک وارد شده، جدی است. من خود را در داخل جمهوری اسلامی تعریف می‎کنم و درباره این موضوع حرف می‌زنم. خیلی‌ها هم مثل من فکر می‌کنند منتها زمان می‌برد که به این نتیجه برسند. ما نه تئوری داریم نه استراتژی، دانشگاه‌های ما به شدت عقب مانده‌اند و در دانشگاه درس خواندن به‌شدت بی‌معنا شده است.
فهرست 26 نفره تیم ملی سنگال برای جام جهانی 2022 اعلام شد و در آن نام سادیو مانه هم دیده می شود.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، چندان از اوضاع فعلی اش در این باشگاه راضی نیست.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، تاکید کرد باید به خریدهای جدید این تیم زمان داد.
پیتر فیشر، رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت، تاکید کرد که تیمش هیچ ترسی از روبر شدن با سادیو مانه، ستاره جدید بایرن مونیخ ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ