ارتباط بین نوشیدن چای سبز و بهبود سلامت پوست سال‌هاست که ذکر شده است. چای سبز از نظر محافظت پوست از نور و مزایای ضد پیری نتایج خوبی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات آغاز کننده بازی برای شمس‌آذر مقابل استقلال خوزستان معرفی شدند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ ریشتر استان قونیه ترکیه را لرزاند و باعث وحشت شهروندان و خروج آنان از خانه‌های خود به خیابان‌ها شد.
کوئنیگزگ تصمیم دارد محصول پرسروصدای خود را با موتور قدرتمند V ۸ نیز راهی بازار کند. این موتور ۵ لیتری با یک موتور برقی که از آن با نام «ماده سیاه» یاد می‌شود، ترکیب خواهد شد. این موتور برقی با آنکه تنها ۳۹ کیلوگرم وزن دارد، اما ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که ۵ فرمانده گردان آزوف از کشور ترکیه به اوکراین بازگشتند.
با همکاری راهبردی دو شرکت و ترکیب فناوری آنها، تراشه‌های گرافنی ساخته شده که به سرعت می‌تواند چندین پاتوژن را در نمونه‌های خون یا بزاق تشخیص دهد.
انتخاب نوشیدنی فوق‌العاده‌ای که با رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای محافظت از سلامت مغز مطابقت دارد، شامل یک اسموتی خوب است. دستور العمل‌های اسموتی آشنا شامل ترکیبی از میوه، شیر، یا ماست مورد تایید رژیم مدیترانه‌ای و پروتئین اضافه شده مانند آجیل، گاهی غلات کامل و حتی سبزیجات است.
منابع خبری از وقوع زلزله‌ای با قدرت ۵ ریشتر در قهرمان مارش ترکیه خبر دادند.
منابع خبری از وقوع زلزله ای با قدرت ۵ ریشتر در قهرمان مارش ترکیه خبر دادند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر بار دیگر استان هاتای ترکیه را لرزاند.
کلم پلو شیرازی یکی از غذا‌های سنتی شیراز است که از ترکیب برنج، گوشت، سبزی معطر و کلم قمری تهیه می‌شود.
اداره مدیریت حوادث و فوریت‌های ترکیه (AFAD)، تعداد قربانیان زمین لرزه روز دوشنبه در ترکیه را ۲۹۲۱ تن و تعداد زخمی‌ها را ۱۵۸۳۴ اعلام کرد. پیش از این مقامات ۲۳۷۹ کشته و بیش از ۱۴۴۰۰ زخمی را گزارش کرده بودند.
چیزی که HAWC و دیگر موشک‌های شبیه آن را خارق العاده می‌سازد این است که توسط یک موتور اسکرمجت تغذیه می‌شود، که متفاوت از موتور‌های ساب سونیک استاندارد یا حتی رمجت عمل می‌کند. به دلیل عمل کردن در سرعت‌های بسیار بالا، موتور این موشک از یک ورودی استفاده می‌کند تا هوای فشرده سوپرسونیک را با فشار به درون بکشد (رمجت‌ها تنها از هوای ساب سونیک در درون سیستم استفاده می‌کنند) و سپس آن را با سوخت هیدروژنی ترکیب کرده که به موتور امکان می‌دهد به سرعت ۵ ماخ و فراتر از آن برسد.
اگر در خانه فرزند کوچک دارید بعید نیست که روی دیوار خط کشیده باشد. برای پاک کردن خطوط روی دیوار هم راه حل وجود دارد. مقدار کمی خمیر دندان سفید را با یک پارچه مستقیماً روی خطوط بمالید. از نوع ژله‌ای خمیر دندان استفاده نکنید؛ می‌توانید خمیر دندان را با مقدار کمی آب در یک فنجان مخلوط و کمی رقیق کنید. این مخلوط رقیق شده را روی خطوط بمالید. بگذارید خمیر دندان ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند. علامت را با پارچه بشویید. خمیر دندان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. علامت باید از بین برود.
نفرات آغاز کننده بازی برای بارسلونا در دیدار مقابل کاستاریکا مشخص شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در حمله توپخانه ای ترکیه به حومه شمالی حلب، ۵ نظامی سوری کشته و زخمی شدند.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند؛ ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند؛ ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در نیمه نخست به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و ...
در هفته دهم لیگ برتر، سرانجام ارسلان مطهری بعد از ۵ بازی غیبت در ترکیب آبی‌ها از دقیقه ۶۰ به جای پیمان بابایی وارد زمین شد.
با برگزاری مسابقات انتخابی در ۵ وزن، ترکیب نهایی تیم ملی تکواندو مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی خواهد شد.
۵ عضو جدید به ترکیب مجمع تشخیص مصلحت اضافه شدند و افرادی مانند آیات جنتی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی و علی اکبر ناطق نوری که پیش از این در مجمع عضویت داشتند، در بین اعضا حضور ندارند.
سخنگوی وزارت صمت از رشد ۳۰ درصدی صادرات صنعتی به روسیه در ۵ ماهه امسال خبر داد و گفت: ترکیب صادرات ایران به کشور روسیه از محصولات کشاورزی محور به صنعتی تغییر کرده است.
مسئولان ترکیه، ۵ سرکرده گروه تروریستی داعش که به گفته آنها درصدد انجام عملیات تروریستی در خاک این کشور بودند را بازداشت کردند.
دولت برای یارانه ای که قرار است به صورت تجمیعی با دو یارانه نقدی و معیشتی همراه و فقط یک بار در ماه واریز شود، ماهانه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته که با توجه گذشت دو ماه ابتدایی سال، تنها ده ماه تا پایان سال و اجرای قانون باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ