مهاجم ملوان ابراز امیدواری می‌کند در جدال سخت مقابل آلومینیوم اراک موفق شوند اولین برد فصل خود را کسب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۲ تروریست در طرح تأمین امنیت زائران کاظمین در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد.
بازیکن ملوان در خصوص درگیری با بازیکن حریف توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد که این موارد در فوتبال اجتناب ناپذیر است.
جهانگیری به زیارت عتبات عالیات در نجف، کربلا و کاظمین رفت.
در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و فروکش کردن نا آرامی‌ها اخیر در عراق، سفر کاروان‌های اعزامی سازمان حج و زیارت به شهرهای زیارتی کاظمین و سامرا از سرگرفته شد.
مهاجم ملوان ابراز امیدواری می‌کند در جدال سخت مقابل آلومنیوم اراک موفق شوند اولین برد فصل خود را کسب کنند.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت رسانی صد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از خدمت‌رسانی خادمان شهرداری در دو شیفت صبح و عصر در شهر کاظمین به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام و بدرقه هزار نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهرهای مقدس نجف اشرف، سامرا، کاظمین و کربلای معلی خبر داد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از کلیه زائران و هم‌وطنان عزیز ایرانی که در شهر‌های عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند؛ تقاضا می‌نماید با توجه به وضع مقررات منع رفت‌وآمد از سوی دولت محترم عراق، تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهر‌های بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.
سفارت ایران در بغداد از هم وطنانی که به عراق سفر کردند درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از تردد بین شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری کنند.
سفارت ایران در عراق در اطلاعیه‌ای از شهروندان ایرانی خواست تا اطلاع ثانوی از هرگونه سفر و تردد به شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
منابع عراقی از فرود آمدن بالگرد نظامی در سفارت آمریکا در بغداد و برخاستن دود از منطقه سبز و بسته شدن دربهای حرم کاظمین خبر دادند.
ملوان در دقیقه 67 بازی با نساجی با شوت مسعود زائر کاظمین بانتیجه دو بر یک بازی را پیش افتاد و می توانست برنده این بازی لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ