تیم ملی فوتسال ایران در حالی با حاشیه‌های فراوان عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد که سه روز دیگر باید در نخستین مسابقه به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خوشحالم مسیری که در جوانگرایی در تیم ملی آغاز شده، به باشگاه‌ها هم رفته است.
تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان ایران با برتری برابر چین، نایب قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان شد.
تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان ایران با برتری مقابل چین، نایب قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان شد.
تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان ایران با برتری مقابل چین، نایب قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان شد.
تیم ملی فوتسال ایران در سال ۱۴۰۱ روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و وحید شمسایی از سه فینالی که در آن حضور داشت به یک جام قهرمانی رسید.
تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست ژاپن و کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت تایلند، علاوه بر دریافت کاپ قهرمانی سه جایزه دیگر را به خود اختصاص داد.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند در تورنمنت ۶ جانبه این کشور به دیدار فینال رسید.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند در تورنمنت ۶ جانبه این کشور به دیدار فینال رسید.
تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تورنمنت ۶ جانبه وارد تایلند شد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران با شکست تیم ازبکستان به عنوان قهرمانی مسابقات آسیای مرکزی (کافا) رسید.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تجربه حضور در اردوی تیم ملی موهبت بزرگی بوده که نصیب او و چند بازیکن جوان دیگر شده است.
قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفت‌وگو پرداخت.پس از پایان این گفت‌وگو که در دفتر سرمربی تیم ملی انجام گرفت، بردیف و ایوب بهتاج با همراهی سرمربی تیم ملی از پک بازدید کردند.
قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفتگو پرداخت.
قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور با حضور در پک با سرمربی تیم ملی دیدار کرد.
تیم ملی فوتسال ایران بعد از پایان جام ملت‌های آسیا برنامه خاصی تا سال آینده ندارد.
تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا به ایران بازگشت.
تیم ملی فوتسال ایران با باخت مقابل ژاپن در فینال، فرصت ثبت چهاردهمین عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد و باوجود داشتن بهترین خط حمله، قربانی استراتژی سامورایی‌ها شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن با پیروزی برابر ازبکستان نخستین فینالیست شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد.
تیم ملی فوتسال ایران دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی پرگل برابر چین تایپه به پایان رساند تا صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند.
تیم ملی فوتسال ایران در صورت پیروزی مقابل چین تایپه، پیش از بازی پایانی دور گروهی، جشن صعود خواهد گرفت.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی در مسابقات فوتسال ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا شرکت می‌کند که چهار بازیکن برزیلی در اختیار دارد.
لیست تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا مشخص شد که پنج ملی پوش فعلی در دوره گذشته جام ملت‌ها و جام جهانی تیم ملی را همراهی می‌کردند.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ