رسانه معروف اماراتی به آنچه بر فرهاد مجیدی در سه هفته کار در لیگ امارات گذشته می‌پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف اعلام برخی از رسانه های اماراتی، اوانیلدو فرناندز به جای سعید عزت اللهی راهی اتحاد کلباء شد.
اتحاد کلباء به لطف گل ثانیه های پایانی احمد عامر از سد تیم پرقدرت و مدعی الشارجه گذشت.
در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول یک اتحاد جالب میان دو تیم با نام استقلال از استان خوزستان شکل می‌گیرد.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر در نشستی با عنوان «بحران در اسرائیل؛ از شورش های خیابانی تا اتحاد مقاومت» روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۱ به بررسی آشوب در سرزمین های اشغالی خواهد پرداخت.
خیلی ها سیتی را از حالا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می بینند ولی مارکو روزه، مربی لایپزیش، برای شگفتی سازی در اتحاد برنامه های خاص خودش را دارد.
دیدار تیم های لایپزیش و سیتی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا سرنوشت صعود به بازی برگشت موکول شود.
یکی از مهمترین جلوه های عظیم انقلاب اسلامی در ایران، ندای رهبران آن، از امام خمینی(ره) گرفته تا مقام معظم رهبری و تمام مراجع و علما و رؤسای جمهور در خصوص لزوم اتحاد میان مسلمانان است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
باشگاه شباب الاهلی امارات با حضور احمد نورالهی و اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در مکان های سوم و دهم جدول قیمت گذاری باشگاههای اماراتی از نظر ارزش بازیکنان قرار گرفتند.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن اعلام کرد تحریم های اتحادیه اروپا علیه فرزندان وی، باعث اتحاد بیشتر خانواده وی می شود.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت های اتحاد کلباء بیان کرده است.
مراسم بدرقه کاروان کاراته ایران برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در رده های پایه پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه ضمن تأکید بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام برای مقابله با تحریم های غرب گفت که تحریم ها باید به فرصتی برای ارتقای فناوری های داخلی تبدیل شود.
تیم اتحاد کلباء در هفته چهارم لیگ برتر امارات هر چه تلاش کرد نتوانست در برابر العین قد علم کند و در نهایت با 3 گل شکست را پذیرا شد.
نماینده مردم قائم شهر در مجلس گفت: دشمن از اتحاد و همدلی در میان مسلمانان می ترسد و شیطنت های امروز در پی شکل گیری این اتحاد و همدلی در راهپیمایی اربعین اتفاق افتاده است.
تیم اتحاد کلباء روز گذشته به لطف تعویض های طلایی فرهاد مجیدی توانست از سد الظفره عبور کند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست در سومین هفته از رقابت های لیگ امارات به پیروزی برسد.
شکست روز گذشته اتحاد کلباء برابر البطائح با واکنش های گسترده و متفاوتی میان کارشناسان فوتبال و هواداران تیم فرهاد مجیدی به همراه داشت.
تیم فوتبال اتحاد کلباء امارات فصل جدید رقابت های ادنوک لیگ را با یک شکست تلخ آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با انتقاد از تولید و فروش سیگار از سوی دو شرکت با ماهیت انگلیسی آمریکایی و ژاپنی، از اتحاد شرکت های استعماری برای هدف گرفتن سلامت جامعه ایرانی پرده برداشت.
سفیر چین در نروژ می گوید اگر مداخلات و تحرک آفرینی های خارجی در مسئله تایوان ادامه یابد، پکن حق تسریع در اتحاد مجدد این منطقه را برای خود محفوظ  می داند.
از نتایج تیم اتحاد کلبا در بازی های دوستانه اینطور می شود پیش بینی کرد که فرهاد مجیدی می خواهد تیم جدیدش هم بهترین تیم در فاز دفاعی باشد.
تیم فرهاد مجیدی بدون گل خورده در بازی های دوستانه کار خود را پیش می برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ