یک نظامی صهیونیستی در درگیری با مبارزان فلسطینی در قدس اشغالی زخمی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
منابع امنیتی از کشته شدن چهار نیروی پلیس در مصر در جریان یک حمله مسلحانه به یک مقر امنیتی در شمال شبه جزیره سیناء خبر دادند.
به گزارش پلیس، یک هواپیمای مسافربری پس از پنچر شدن لاستیک، اندکی پس از بلند شدن در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ فرود اضطراری کرد و دست کم ۱۸ نفر مجروح شدند.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
رییس پلیس راه استان قزوین گفت: متاسفانه این حادثه ۲ کشته و ۲۵ زخمی برجای گذاشت که مجروحان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.
پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات حمله با سلاح سرد در شهرکی نزدیک تل آویو و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر داد.
پلیس اعلام کرد؛ در تیراندازی آخر هفته چند باند دوچرخه سوار در یک کافه بار در اوکلاهما سیتی، سه نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت کشور گرجستان با صدور بیانیه‌ای ضمن اشاره به دستگیری دست کم ۶۶ نفر در جریان تظاهرات سه‌شنبه شب از زخمی شدن ۵۰ مامور پلیس و تعدادی شهروند غیرنظامی در جریان درگیری‌ها خبر داد.
پلیس سنت پل در ایالت مینه سوتا در حال تحقیق و تفحص در مورد کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۳ نفر در تیراندازی در مرکز این ایالت است.
منابع خبری سوریه اعلام کردند که ۶ نفر از نیروهای پلیس این کشور در انفجاری در حومه درعا زخمی شدند.
خبرگزاری رویترز از کشته شدن ۳۶ نفر و زخمی شدن ۱۵۰ نفر در انفجار مسجدِ داخل یک مقر پلیس، در شهر پیشاور پاکستان خبر داد.
خبرگزاری رویترز از کشته شدن ۵۶ نفر و زخمی شدن دهها نفر در انفجار مسجدِ داخل یک مقر پلیس، در شهر پیشاور پاکستان خبر داد.
خبرگزاری رویترز از کشته شدن ۱۹ نفر و زخمی شدن دستکم ۷۰ نفر در انفجار مسجدِ داخل یک مقر پلیس، در شهر پیشاور پاکستان خبر داد.
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان درگیری ها در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی زخمی شد.
وزارت کشور سوریه از حمله مسلحانه به نیروهای پلیس این کشور در حومه شرقی درعا و جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
منابع ترکیه ای از زخمی شدن هشت افسر ترک در انفجار خودرو پلیس در استان دیار بکر در جنوب این کشور خبر دادند.
پلیس پرو از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن شماری دیگر در درگیری های روز یکشنبه بین نیروهای امنیتی و معترضان در شهر آنداهوایلاس در جنوب این کشور خبر داد.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
پلیس اوکراین امروز از کشته شدن ۱۱ تَن و زخمی شدن ۸۷ نفر در جریان حمله تلافی جویانه روسیه به این کشور خبر داد.
سخنگوی پلیس لندن از چاقوکشی در لندن و زخمی شدن دو افسر پلیس خبر داد.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در این کشور خبر داد.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهر تورنتو خبر داد.
منابع خبری از زخمی شدن سه کماندوی هلندی درپی تیراندازی پلیس در ایالت ایندیانا آمریکا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ