اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
این زن ابتدا قرص خواب‌آور به فرزندانش خوراند و بعد در نقشه بعدی قرص خواب‌آور را داخل غذا ریخت و به همسرش داد سپس با همدستی فرزاد، شوهرش را با یک روسری خفه کردند و لای فرش پیچاندند.
دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
ایرباس خطوط هوایی فرانسه که ۲۱۶ مسافر و ۱۲ خدمه را حمل می‌کرد، اندکی بعد از عبور از یک توفان بر فراز اقیانوس اطلس در نزدیکی دماغه سبز واقع در ۴۰۰ کیلومتری پایتخت برزیل ناپدید شد. بی‌نتیجه ماندن ردیابی‌ها این احتمال را مطرح کرد که هواپیما سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند. به دستور سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه) تیم بحران به سرعت تشکیل شد.
برای اولین بار بعد از شایعات جدایی گل‌محمدی، یک عضو کادرفنی پرسپولیس در این مورد صحبت کرده است.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
ابوالفضل جلالی بعد از گلزنی به تراکتور در استادیوم آزادی و به هنگام شادی گل اشک ریخت.
در سال ۲۰۱۰ باستان‌شناسان مقبرۀ ۱۳۰۰ سالۀ زنی را یافتند که بعد از مرگ و در گور فرزند خود را به دنیا آورده بود!
از نیمه‌های قرن نوزدهم به بعد تعدادی فسیل عجیب و ناشناخته به شکل مخروط‌های عظیم در نقاط مختلف دنیاکشف شدند؛ در طول حدودا ۱۵۰ سال دانشمندان تلاش کردند تا بفهمند این مخروط ‌های غول‌آسا به کدام گونه از موجودات زنده تعلق دارند.
بعد از سه دهه هنوز یک ابهام بزرگ در مورد احمدرضا عابدزاده وجود دارد.
چند ماه بعد از مهار آتش‌سوزی، محققان دریافتند که سنگ‌های مورد استفاده در ساخت این کلیسای جامع که به سبک گوتیک ساخته شده، با استفاده از منگنه‌های آهنی به هم متصل شده‌اند.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
مهدی قایدی اعلام کرد در لحظه گلزنی رضا میرزایی به گل‌گهر از او خواسته شوت نزند.
افشای راز قتل پدر خوانده بعد از ۴۰ روز
صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که ۵۰۰ هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، ۲۵۰ هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.
ویدیویی از درگیری میان دو بازیکن الهلال در پایان دیدار مقابل فولاد، در رسانه های عربی منتشر شده است.
علیرضا جهانبخش راز عدم ‌خوشحالی بعد از دوگلی که مقابل آیندهوون به ثمر رساند را فاش کرد.
کیم اکنون با چالشی مواجه است که تمام میانسالان دچار آن می‌شوند: اینکه چگونه تهدیدی را که برای خود ایجاد می‌کند کاهش دهد. او اضافه وزن دارد، سیگاری شدید است و به شدت مشروبات الکلی می‌نوشد. هم چنین، اغلب توصیه‌های پزشکان و همسرش را برای ورزش و کاهش وزن نادیده می‌گیرد. غیبت‌های طولانی کیم از انظار عمومی نشان می‌دهد که او با مجموعه‌ای از مشکلات جدی سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند.
برادر قهرمان پیشین کشتی فرنگی آسیا از تأیید مرگ مغزی منجر به فوت برادرش از سوی اداره کمیسیون پزشکی قانونی کشور بعد از سه سال خبر داد.
عصبانیت بعد از صعود، واکنش عجیبی بود که از لیونل مسی بعد از جدال پرماجرای آرژانتین – هلند شاهد بودیم.
خوشحالی بعد از گل وینیسیوس جونیور یک بار دیگر خبر ساز شده است.
بازیکن جوان تیم ملی فوتسال امیدوار است بتوانند در جام جهانی روی سکو قرار بگیرند.
دو روز بعد جلسه هیات رئیسه بود که خود علی آبادی گفت که نظرمان این است که با توجه به باخت به عربستان علی دایی نباشد. اینکه رئیس جمهور این دستور را داده بود یا نه را نمی‌دانم. گفت نظرمان این است که دایی نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ