اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک باتجربه پیکانی ها امروز به محل تمرین این تیم رفت و کار خود را با خودروسازان از سر گرفت.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز دمای تهران به ۳۹ درجه می‌رسد؛ سه‌شنبه ۴ درجه دما کاهش می‌یابد.
عضو پژوهشگاه زلزله‌شناسی گفت: «زلزله قیامدشت با بزرگای ۳.۴ ساعت ۷:۰۴ صبح سه شنبه (امروز ۲۰-۴-۱۴۰۲) در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران در محدوده گسل ایوانکی در جنوب شرق تهران نشانگر فعال بودن پهنه گسله ایوانکی است، دلیل آن نیز رخداد همین زلزله‌های کوچک است، این پهنه گسله که انتهای شمال غربی آن به منطقه ۱۵ تهران، می‌رسد، توان لرزه‌زایی تا بزرگای ۷.۵ را دارد.»
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال طغیان رودخانه ها در استان هشدار داد و گفت: مردم طی امروز و فردا از اسکان کنار رودها و صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز بعدازظهر تا روز یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی) احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصر سیزده بدر ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۳ فروردین بیشتر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از حضور مردم اشباع شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و رگبار باران و کاهش محسوس دما از اواخر امروز تا دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.
طبق تصمیماتی که در جلسات متعدد کمیسیون جمع‌آوری ولگردان و گدایان تهران اتخاذ شده بود صبح امروز به تمام کلانتری‌ها دستور داده شد که پاسبان‌ها موظفند ولگردان را جمع‌آوری و به ماموران شهرداری تحویل دهند.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
شاخص کل امروز بار دیگر مقاومت ها را به سمت بالا شکست.
تمرینات استقلال بعد از یک روز وقفه از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می شود. به دلیل بارش برف در تهران امروز استقلالی ها در سالن تمرین خواهند کرد.
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته ۱۶ هزار واحد کاهش یافت و به عدد یک میلیون و ۶۵۲ هزار واحد رسید. خودرویی ها، بانکی‌ها و پالایشی‌ها بیشترین اثر منفی را بر شاخص روز چهارشنبه داشتند.. بورس امروز چگونه خواهد بود؟
خیابان های تهران با برف امروز قفل شده، پلیس از عدم شن پاشی خیابان ها گلایه دارد و شهرداری هیچ واکنشی ندارد.
بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران برای امروز، جمعه (دوم دی ماه)، با توجه به عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته کیفیت هوا در صبح امروز در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.
رییس اتحادیه آجیل فروشان تهران گفت: آجیل ممتاز شب یلدا کیلویی ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و در صورت تخلف، فروشندگان جریمه می شوند.
هواداران تهرانی از امروز و شهرستانی ها از روز دوشنبه می توانند بلیط خریداری شده برای رقابت های جام جهانی را تحویل بگیرند.
آبی ها بعد از فتح جام حذفی با پرواز اختصاصی به تهران برگشتند.
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه عصر امروز در ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به طور رایگان سرویس دهی می‌کند.
تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می گردد تا برای تمرین در کمپ تیم های ملی و هم چنین حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها برنامه ریزی کند.
با آغاز معاملات امروز بورس تهران، بازار سهام یکدست سبز پوش و با اقبال خریداران برای جمع آوری سهام بویژه در گروه بانکها و خودرو و حمل و نقلی ها روبرو است.
محمد محبی بازیکن جدید تیم استقلال بیش ازیک هفته است که به تهران سفر کرده اما تا به امروز موفق به انجام یک جلسه تمرین هم با تیم آبی ها نشده است.
وزیر راه و شهرسازی نرخ جدید عوارض آزادراه های مشارکتی را ابلاغ کرد که بر اساس آن آزادراه تهران شمال برای روزهای عادی ۹۴ و تعطیل ۱۳۴ هزار تومان از امروز از خودروهای عبوری اخذ می شود.
یک روانشناس بالینی در خصوص چگونگی تشخیص اختلال نافرمانی و مقابله جویی، یادآور شد: هیچ تست واحدی که بتواند این اختلال را تشخیص دهد وجود ندارد و برای رسیدن به تشخیص، روانپزشکان، روانشناسان و سایر متخصصین سلامت روان از طریق مصاحبه و کسب اطلاعات از والدین، مدرسه و رفتار کودک، نشانه‌های اختلال، ویژگی ها، شدت و پایداری آن‌ها را بررسی می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ