مشهد ـ وزیر کشور گفت: از ظرفیت استان‌های مختلف برای خدمات بهداشتی، درمانی، تغذیه و تسهیلات اسکان زائران رضوی در دهه آخر صفر در مشهد استفاده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم اربعین تصمیم بر آن شد برای پوشش کمبودهای حمل و نقل از ظرفیت تاکسی اینترنتی هم استفاده شود.
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره‌های کارورزی استفاده می‌شود.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: با رویکرد ظرفیت سازی اجتماعی بسیاری از آحاد جامعه یاریگر محرومین خواهند بود.
با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری فراخوانی مبنی بر شناسایی و دعوت به همکاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منتشر شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و بسیجی برای حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: سفرا باید در حوزه بازاریابی در کشورهای مختلف فعالتر شوند تا صادرات با مشکل مواجه نشود که در این باره وزارت امور خارجه باید گزارش ارائه دهد.
تایباد ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: از ظرفیت شیعه و سنی در راستای تبیین ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و زنده نگهداشتن آرمان های فلسطین استفاده می شود.
ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی اعلام کرد ۴ اقدام در راستای استفاده از ظرفیت دانش آموزان اجرایی شده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، از ظرفیت آب سبز و انتخاب گونه‌های بومی متناسب با اقلیم مناطق مختلف کشور استفاده می‌شود.
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به آیین نامه حمایت از نخبگان گفت: بناست بر اساس این آئین نامه از حداکثر ظرفیت نخبگان بهره ببریم.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما حدود یک میلیون معلم بازنشسته در کشور داریم که می‌توانیم از ظرفیت‌ این افراد برای مشارکت در کاشت یک میلیارد درخت استفاده کنیم.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: برای استاندارد کردن تابلوهای ترافیکی از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی استفاده می‌کنیم.
اردبیل-مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده نظام مند از ظرفیت آموزش و پرورش ضروری است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان خبر داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: توافقات مهمی با رئیس‌جمهور درباره استفاده از ظرفیت‌های شهرداری‌ها و شوراها داشته‌ایم.
­عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تامین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود ۵۷ هزار هکتار اعلام کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شورا و وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت شهری و وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از ظرفیت‌های وزارت امور خارجه برای احیای اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر استفاده می‌شود.
در دیدار وزیر امور خارجه با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره وضعیت همکاری‌های بین المللی کشورمان در عرصه مقابله با قاچاق مواد مخدر گفتگو و تبادل نظر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ